Maksaminen

Tällä sivulla voit tutustua seuramme maksukäytänteisiin. Seurakoordinaattorimme Risto Tikka antaa tarvittaessa lisätietoa.

Maksaminen

MyClub laskutus

Pakkalan Palloseurassa toiminta maksetaan suurimmaksi osaksi laskulla. Seuran jäsenmaksu seuraavalle vuodelle laskutetaan ja maksetaan vuoden lopussa.

Joukkueiden toimintamaksut laskutetaan rahastonhoitajien toimesta alkukuusta. Kuluvan kuukauden toimintamaksun eräpäivä on kk 15. pv.

Maksumuistutuskulu on 5 euroa.

Yhteistyökumppaninamme toimii MyClub laskutusjärjestelmä sekä Suomen Perintätoimisto.

Smartum ja Edenred liikuntasetelit

Aikuisjoukkueissamme (naiset ja miehet) voit maksaa myös liikuntaseteleilläsi. Liikuntaseteleillä voit maksaa kauden aikana syntyviä toimintamaksuja. Jäsen tai varustemaksuihin ei liikuntaseteleitä voi käyttää. Molemmilla yrityksillä on käytössä myös mobiilisovellukset joita suosittelemme helppokäyttöisyyden vuoksi.

Seura tilittää liikuntasetelit palveluntuottajille 3 x vuodessa, huhti-, elokuun- ja joulukuun lopussa. Toimita liikuntasetelisi siis joukkueenjohtajalle viimeistään ko. kuukauden 15. päivään mennessä. Liikuntasetelit huomioidaan maksuksesi seuran tekemän tilityksen jälkeen.

SMARTUM MOBIILISOVELLUS

EDENRED MOBIILISOVELLUS