Pelaajalle

Tämä on sinulle Pakkalan Palloseuran futaaja, pelaajan vanhempi, futiksesta kiinnostunut, joukkueeseen mukaan haluava.

Löydät täältä ajantasaista infoa seuramme toiminnasta, maksuista, toimintapelisäännöistä ja vinkkejä joilla toivomme helpottavamme mukaan tuloasi ja joukkueessa mukana oloa. Jokainen joukkue on meillä yksilöllinen, joten eri joukkueiden toiminnoissa voi olla vivahde-eroja. Löydät oman joukkueesi asiat joukkueen omalta sivulta. Pelaajainfossa on kaikkia joukkueita koskevat yhteiset ohjeet.

Mahtavaa kun olet mukana just meidän seurassa!

Yleiset ohjeet pelaajille

Oletko ajatellut liittyä futisjoukkueeseen?

Meillä on joukkueita eri ikäisille, aloittelijoille ja enemmän harjoitelleille. Voit tulla kokeilemaan toimintaamme monin eri keinoin.

Varusteinfo

Pakkalan Palloseura ja PUMA

Tapaturman sattuessa

Turvallisuus ennen kaikkea, mutta onhan jalkapallo myöskin kontaktilaji

Joskus sattuu kun paljon tapahtuu. Erityisesti lasten kasvaessa isommiksi junioreiksi ja aikuisiksi vauhti kentällä kasvaa.
Kun jotain sattuu, hoidetaan se heti kuntoon.

Jäsenyys

Jäsenmaksut ja jäsenen äänioikeus

Seuran säännöt

Pakkalan Palloseura ry:n säännöt

Seuran viralliset säännöt siinä muodossa kuin ne löytyvät Patentti- ja rekisterihallituksesta.

Sosiaalinen media

Sosiaalisen median käyttö seurassa

Seura on monella tavalla esillä sosiaalisessa mediassa ja kannustaa myös jäseniään aktiivisuuteen.
Tällä sivulla on ohjeita seuran ja joukkueiden sosiaalisen median käyttöön.

Maksaminen

Maksu laskulla tai liikuntaseteleillä

Meillä maksaminen on helppoa ja selkeää. Aikuisjoukkueiden jäsenet voivat maksaa laskun lisäksi myös liikuntaseteleillä.