Tapaturman sattuessa

Turvallisuus ennen kaikkea, mutta onhan jalkapallo myöskin kontaktilaji

Joskus sattuu kun paljon tapahtuu. Erityisesti lasten kasvaessa isommiksi junioreiksi ja aikuisiksi vauhti kentällä kasvaa.
Kun jotain sattuu, hoidetaan se heti kuntoon. Alapuolella kerromme miten toimia.

Ohjeet vahingon sattuessa pelipassivakuutetuille pelaajille

Loukkaantumisen tapahduttua toimi alla olevien ohjeiden mukaisesti.

Mene hoitoon viimeistään 2 viikon kuluessa vamman sattumisesta.
Tee vahinkoilmoitus ennen lääkärissä käyntiä tästä!

Kerro aikaa varatessasi, että kyse jalkapallossa tapahtuneesta tapaturmasta ja että seuralla on vakuutus. Kun olet täyttänyt yläpuolella olevan ilmoituksen vakuutusyhtiölle, saat sähköpostiisi vakuutusnumeron ja linkin. Pidä vakuutusnumero tallessa ja ota mukaan myös lääkärikäynnille.

Ensimmäisellä yksityisellä lääkärikäynnillä lasku maksetaan ensin itse, jonka jälkeen laskusta otetaan kuva ja se lähetetään vakuutusyhtiöltä tuleen sähköpostinviestin yhteydessä tulleen linkin kautta vakuutusyhtiölle. Käsittelyaika ennen korvausta on yleensä muutamia päiviä.

Pakkalan Palloseuran vakuutusyhtiön tiedot:

ADIS Aon
Puhelimitse: 0400 378 200 | Avoinna arkisin klo 9-18

Lisäohjeita saat osoitteesta www.adis.fi
Ohjeet vahingon sattuessa pelipassivakuutetuille löytyvät tältä sivulta, Vahingon sattuessa välilehdeltä.

Vakuutuksiin liittyvät kysymykset:
(Ainoastaan Pelipaikan kautta hankittuihin vakuutuksiin liittyvät vahinkoasiat.)

Sähköposti: asiakaspalvelu@aon.fi

Lisätietoa:

Ohjeet vahingon sattuessa oman vakuutuksen omaaville pelaajille.

Selvitäthän omalta vakuutusyhtiöltäsi etukäteen vakuutuksesi sisällön ja toimintatavat ennenkuin mitään sattuu. Tapaturman sattuessa noudata vakuutusyhtiösi antamia ohjeistuksia.

Joukkueen toimihenkilöiden ja valmentajien vastuu

Harjoituksissa, peleissä, leireillä yms. sattuneista vahingoista ja tapahturmista on jokainen jokkueen läsnä oleva toimihenkilö ja valmentaja velvollisia ilmoittamaan vanhemmille seuran pelaajan ollessa alaikäinen.