Pojat 2014 (P10)

Meidän joukkue Pojat 2014 (P10)

Vuonna 2014 syntyneiden poikien iloinen ja energinen joukkue, jossa pelaa jo lähes 60 futaria! Joukkueemme on aloittanut toimintansa kesäkuussa 4.6.2020, jonka jälkeen pelaajamäärä on jatkanut kasvuaan tasaisesti. Eikä ihme – sillä pelaamisen lisäksi meidän porukassa viihdytään ja ystävystytään alueella asuvien joukkuekavereiden kesken! Kesäisin järjestettävällä kesäleirillä tutustumme myös muiden ikäluokkien jalkapallokamuihin sekä keräämme ikimuistoisia kokemuksia lukuisista peleistä ja turnauksista, kuten Helsinki Cupista. Lisäksi pelaamme mielellään harjoitusotteluita ympäri vuoden”

Toivotamme joukkueeseen tervetulleeksi uusia pelaajia, oli aiempaa jalkapallotaustaa olemassa tai ei. Kaikki pääsevät kehittymään omalla tasollaan ja tässä jengissä kasvetaan omaan intoon soveltuen futaajaksi tai muutoin aktiiviseksi liikkujaksi!

Tiedoksi

ILMOITTAUTUMINEN EDELLYTTÄÄ REKISTERÖITYMISTÄ JA KIRJAUTUMISTA MYCLUBIIN

Joukkueen Kalenteri

Harjoitusvuorot

MAMyyrmäen jalkapallohalli19:00 - 20:00
KEKäpylän kuplahalli19:00 - 20:00
SUHämeenkylän liikuntahalli14:00 - 16:00

Yhteys

Neea Krogerus
Joukkueenjohtaja (Hallinnollinen. Uudet pelaajat, Myclub, yms.)
pt14@pakkalanpalloseura.fi

Juuso Karjalainen
Joukkueenjohtaja (Pelillinen. Pelit, turnaukset, sarjat, yms)
pt14@pakkalanpalloseura.fi

Mari Turkulainen
Markus Turkulainen

TUE JOUKKUETTA

PLUSSA PISTEET: Rekisteröimällä Plussa-korttisi joukkueemme tunnuksella SP0823 tuet samalla seuran toimintaa, kun käyt ostoksilla Vantaan Jumbon Citymarketissa. Kertyneistä ruokaostoksistasi Citymarketin kauppiaat sponsoroivat joukkuetta 2% ostoksista ja tämä ei vaikuta sinun Plussa-pisteidesi kertymään.

Joukkuetta tukemalla mahdollistat harrastuksen kustannusten pysymisen kohtuullisina. Kiitos tuestasi!

KUVAGALLERIA

Kuvagalleriaan keräämme otoksia kauden aikana harjoituksista, peleistä ja turnauksista. Toivomme, että iloinen ja energinen toimintamme välittyy myös kuvista!

KUVAGALLERIA

Meidän Kumppanimme

Olemme erittäin kiitollisia saamestamme tuesta, sillä tämä mahdollistaa joukkueellemme joustavuutta ja mahdollisuuksia harrastamiseen.

Meidän Kumppanimme

AL-Isännöinti