Tytöt 2015 (T9)

Meidän joukkue Tytöt 2015 (T9)

Vuonna 2015 syntyneiden tyttöjen joukkue aloitti toimintansa huhtikuussa 2021 ja tämä iloinen futariporukka kasvaa koko ajan!

Joukkue harjoittelee kolme kertaa viikossa sekä pelejä innokkaasti. Parasta on kuitenkin turnaukset, jossa tulee onnistumisen tunteita, leikitään pelien välissä kavereiden kanssa ja syödään pelien jälkeen mokkapaloja!

Kaikki pienet mimmifutarit ovat tervetulleita mukaan! Toiminta on avointa kaikille ja haluamme tarjota mahdollisuuden oppia jalkapalloa kannustavassa ilmapiirissä. Jalkapalloharrastuksen parissa pääsee kokemaan aitoa liikunnan iloa sekä tutustuu uusiin kavereihin. Meidän seurassa harrastuksen aloittamisen kynnys on matala. Harrastus on lähellä kotia, edullista ja toiminta on laadukasta. Pelaaja voi käydä tutustumassa kaksi kertaa ennen sitoutumista (kokeilukerroilla pelaajia ei ole vakuutettu seuran puolesta).

Tiedoksi

Timo Lempiäinen
Petra Lempiäinen

TUE JOUKKUETTA

PLUSSA PISTEET: Rekisteröimällä Plussa-korttisi joukkueemme tunnuksella  SP10004 tuet samalla seuran toimintaa, kun käyt ostoksilla Vantaan Jumbon Citymarketissa. Kertyneistä ruokaostoksistasi Citymarketin kauppiaat sponsoroivat joukkuetta 2% ostoksista ja tämä ei vaikuta sinun Plussa-pisteidesi kertymään.

KUVAGALLERIA

Meidän Kumppanimme

Olemme erittäin kiitollisia saamestamme tuesta, sillä tämä mahdollistaa joukkueellemme joustavuutta ja mahdollisuuksia harrastamiseen.

Meidän Kumppanimme

Tuusulan Autokatsastus