Liity seuraan

Pakkalan Palloseurassa on mahdollista harrastaa jalkapalloa pelaajan omien toiveiden ja kykyjen mukaan. Seurassamme on niin lasten kuin aikuisten jalkapallojoukkuetta, joihin uudet pelaajat ovat tervetulleita. Jalkapallo on monipuolinen ja hauska liikuntamuoto, jonka parissa viihtyvät niin lapset kuin aikuiset!

In Pakkalan palloseura it is possible to train soccer according to every player’s wishes and abilities. New players are welcome in all of our 16 teams. Soccer is a versatile and fun form of exercise, that both children and adults enjoy.

Joukkueissamme on aina tilaa uusille pelaajille!

Jos olet kiinnostunut aloittamaan jalkapallon pelaamisen, ota yhteyttä suoraan joukkueen yhteyshenkilöön (joukkueenjohtaja). Joukkueet on jaettu ikäsarjoittain pelaajien syntymävuoden mukaan.