Pakkalan Palloseuran

Pakkalan Palloseuran tavoitteena on tarjota alueen lapsille ja nuorille mahdollisuus harrastaa jalkapalloa ja muuta liikuntaa lähellä kotiaan. Pääperiaatteitamme on tukea jokaista pelaajaa yksilönä kohti omaa huipputasoaan.

Pakkalan Palloseura’s goal is to offer all children and youth a chance to play football and train other sports nearby. Our key principles is to support every player as an individual and help them reach their personal best.

Futis - ja Sporttileirit 2023

5. – 16.6.2023 mennään PPS:n futis- ja sporttileirille

Missäpä sen mukavampaa olisi aloittaa kesälomaa koulujen jälkeen! Ohjattua toimintaa, taitojen hiomista, kavereita ja kivaa tekemistä. Aikainen ilmoittautuja pääsee osallistumaan leirille edullisemmin.

Toimintalinja

Pakkalan Palloseuran tavoitteena on tarjota lähialueen asukkaille mahdollisuus harrastaa jalkapalloa lähellä kotiaan.

Pääperiaatteenamme on tukea jokaista pelaajaa yksilönä kohti omaa huipputasoaan.
Yhteistyössä alueemme päiväkotien ja koulujen kanssa tavoitteemme on myös lisätä lasten ja nuorten kiinnostusta liikuntaa ja jalkapalloa kohtaan.

Harjoitusvuorot

Katso ajan tasalla olevat kaikkien joukkueiden harjoitusvuorot täältä.

Vuosikello

PPS:n vuosikello – seuran ja piirin vuoden ohjelma ja tapahtumat listattuna

Milloin joukkuetiedot päivitetään? Milloin harjoitusvuorot vahvistetaan? Milloin turnaukset järjestetään?
Vastaukset näihin ja moniin muihin kysymyksiin löydät PPS:n vuosikellosta, josta löydät vuotuisen toimintasuunnitelman ja tapahtumat aikajärjestyksessä.

Joukkueiden toimihenkilöt

Juniorijoukkueiden toimintaa pyörittävät pelaajien vanhemmat. Vastuuvalmentaja on usein ulkopuolinen ammattivalmentaja.
Joukkue tarvitsee vastuuvalmentajan lisäksi apuvalmentajia, joukkueenjohtajan, huoltajan ja rahastonhoitajan. Seura järjestää koulutusta kaikkiin tehtäviin.

Lasten kerhot

Liikuntaleikki Vantaa ry järjestää yhteistyössä PPS:n kanssa Naperofutis-, Perhefutis- ja Temppukoulu-toimintaa.

Leikinomaisuus, monipuolisuus ja kannustava ilmapiiri ovat toiminnan tavoitteita. Toimintaan kuuluu mm. erilaisia liikuntaleikkejä, jalkapallon perusteita ja hauskoja temppuratoja.
Pääohjaajina toimii pitkään lasten ohjauksessa mukana olleita aikuisia.