PPS-TiPS 2012 yj saavutti tavoitteet ja etsii uusia pelaajia

PPS-TiPS 2012 yj saavutti tavoitteet ja etsii uusia pelaajia

Poikien PPS-TiPS 2012 yj joukkue aloitti toimintansa loppuvuodesta 2023 ja kevään sarjoihin lähdettiin kolmella ryhmällä. Tavoitteet saavutettiin kaikissa ryhmissä. YJ1 saavutti minimitavoitteensa ja pelaa syksyllä ykköstä. YJ2 jäi vain kolmeen pisteen päähän noususta ykköseen ja pelaa kakkosta syksyllä sekä YJ3 voitti hienosti oman kolmosen lohkonsa ja nousi syksyksi kakkoseen.

Yhteisjoukkuetoimintaa on lähdettiin tekemään Pakkalan Palloseuran ja Tikkurilan Palloseuran välillä U12 ikäluokassa, jotta se tarjoaa seurojen 2012-syntyneille kilpatoiminnan polun. Pelaajakehitys on joukkueen arjessa kaiken keskiössä kuin myös kilpaileminen mahdollisimman korkealla tasolla. Pelaajilta odotetaan fyysisten ja teknis-taktisten ominaisuuksien lisäksi motivaatiota harjoitella ja ymmärrystä, että kehitämme yksilöiden kautta joukkuetta ja edellytämme pelaajilta sitoutumista sekä aktivisuutta.

Valmennustiimissä on asiantuntemusta ja osaamista sekä vuosikymmeniä pelaajakokemusta. Vastuuvalmentajana toimii PPS:n valmennuspäällikkö Jyri Nieminen ja tiimissä on mukana Kenneth Kontinen, Tommi Uusitalo sekä Suvi Miettinen. Maalivahtivalmennuksesta vastaa Ykkösveskan Esa Hakala.

Etsimme uusia pelaajia joukkueeseen

Olemme kiinnostuneita hyvän motivaation omaavista pelaajista, joilla on valmiudet suoriutua vähintään ykkösen sarjatasolla. Koska joukkue pelaa kolmella peliryhmällä, on joukkueessa tilaa myös uusille maalivahdeille.

Joukkue harjoittelee kolme kertaa viikossa Tikkurilassa ja Kartanonkoskella. Pelien ja harjoitusten lisäksi haetaan lisähaasteita turnauksista.

Toiminnasta kiinnostuneet pelaajat voivat olla yhteydessä vastuuvalmentajaan ja kokeilemaan tulla nopeallakin aikataululla.

Valmennuspäällikkö & vastuuvalmentaja P12 yj
Jyri Nieminen