Pojat 2010 Etelä-Länsi -liigaan

Pojat 2010 Etelä-Länsi -liigaan

Poikien 2010 nousu Etelä-Länsi -liigaan syyskaudeksi varmistui, kun joukkue voitti 2024 kotikentällä HIFK:n komein 9-0 lukemin!

P10 joukkue on pelannut tovin Ykkösessä ja sarjassa on aina säilytty, mutta tälle kaudelle joukkue lähti kokonaan uudella vireellä jo talviharjoittelusta lähtien. Tänä talvena pelaajat ensimmäistä kertaa oivalsivat erityisesti kaksi asiaa, mitkä johtivat hyviin tuloksiin kentällä. Ottelusta toiseen joukkue on kasvanut ja nyt tuli palkinto kovasta työstä!

1. Harjoittelun laadusta huolehtii myös kaikki pelaajat. Harjoitusten laatu onkin noussut tällä kaudella merkittävästi.

2. Koko joukkue noudattaa yhteisiä arvoja ja on kasvanut henkisesti. Joukkueen arvot ovat:
#respect #sinnikkyys #rohkeus #ilo
– Joukkueen henki on parantunut huimasti. Nyt E-L sarjassa tarvitaan uutta rytmin muutosta. Uskon tähän joukkueeseen, sillä se on täynnä super hyviä yksilöitä ja persoonia, summaa päävalmentaja Mikko Eskelinen fiilikset nousun jälkeen.
Loistavaa duunia koko porukalta. Onnittelut koko joukkueelle ja taustoille noususta!