Tytöt 2017 (T7)

Meidän joukkue Tytöt 2017 (T7)

Vuonna 2017 syntyneiden tyttöjen mimmijoukkueessa toiminta on avointa kaikille ja haluamme tarjota mahdollisuuden oppia jalkapalloa kannustavassa ilmapiirissä. Harjoituksissa leikimme, opettelemme monipuolisia liikuntataitoja ja tutustumme palloon. Tavoitteena on saada lapsille ilon ja onnistumisen tunteita liikunnan parissa. Tapahtumia on pari kertaa viikossa ja jokainen voi osallistua omilla ehdoillaan kerran tai kaksi. Pakkalassa on tytöillä hyvä toimintaympäristö harrastaa!

Meidän seurassa harrastuksen aloittamisen kynnys on matala. Harrastaminen on edullista ja toiminta on laadukasta. Pelaaja voi käydä tutustumassa kaksi kertaa ennen sitoutumista (kokeilukerroilla pelaajia ei ole vakuutettu seuran puolesta).

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Apuvalmentajat:
Noora Mäntylä

TUE JOUKKUETTA

PLUSSA PISTEET:  Rekisteröimällä Plussa-korttisi joukkueemme lla  SP0881  tuet samalla seuran toimintaa, kun käyt ostoksilla Vantaan Jumbon Citymarketissa. Kertyneistä ruokaostoksistasi Citymarketin kauppiaat sponsoroivat joukkuetta 2% ostoksista ja tämä ei vaikuta sinun Plussa-pisteidesi kertymään.

Ryhmätta tukemalla mahdollistat harrastuksen kustannusten pysymisen kohtuullisina. Kiitos tuestasi!

KUVAGALLERIA

Meidän Kumppanimme