Pojat 2018 (P6)

Meidän joukkue Pojat 2018 (P6)

2018-syntyneiden pelaajien poikajoukkue aloitti toimintansa huhtikuussa 12.4.2023.
Joukkueessa on jo reilu parikymmentä pelaajaa ja joukkue odottaa runsain joukoin uusia pelikavereita mukaan joukkueeseen!

Kaikki pikkufutarit ovat tervetulleita mukaan ja joukkueeseen voi liittyä koska vain, vuodenajasta riippumatta.

PPS:n joukkueissa toiminta on avointa kaikille ja haluamme tarjota mahdollisuuden oppia jalkapalloa kannustavassa ilmapiirissä. Harjoituksissa leikimme, opettelemme monipuolisia liikuntataitoja ja tutustumme palloon. Tavoitteena on saada lapsille ilon ja onnistumisen tunteita liikunnan parissa. Tapahtumia on pari kertaa viikossa ja jokainen voi osallistua omilla ehdoillaan kerran tai kaksi. Pakkalassa on kaikilla hyvä toimintaympäristö harrastaa!

Meidän seurassa harrastuksen aloittamisen kynnys on matala. Harrastus on lähellä kotia, edullista ja toiminta on laadukasta. Pelaaja voi käydä tutustumassa kaksi kertaa ennen sitoutumista (kokeilukerroilla pelaajia ei ole vakuutettu seuran puolesta).

Tervetuloa mukaan toimintaan!

Suvi Metsäranta
Magnus Sandberg

TUE JOUKKUETTA

PLUSSA PISTEET: Rekisteröimällä Plussa-korttisi joukkueemme tunnuksella SP10009 tuet samalla seuran toimintaa, kun käyt ostoksilla Vantaan Jumbon Citymarketissa. Kertyneistä ruokaostoksistasi Citymarketin kauppiaat sponsoroivat joukkuetta 2% ostoksista ja tämä ei vaikuta sinun Plussa-pisteidesi kertymään.

Joukkuetta tukemalla mahdollistat harrastuksen kustannusten pysymisen kohtuullisina. Kiitos tuestasi!

KUVAGALLERIA

Meidän Kumppanimme

Olemme erittäin kiitollisia saamestamme tuesta, sillä tämä mahdollistaa joukkueellemme joustavuutta ja mahdollisuuksia harrastamiseen.

Meidän Kumppanimme

K-rauta vantaanportti logo