Tsempin Pallokerhot

Kun on aika ottaa aloituspotku jalkapalloharrastuksen pariin, ilmoittaudu mukaan Tsempin pallokerhoon!

Pakkalan Palloseura haluaa olla koko perheen seura! Aloitamme huhtikuussa ensimmäistä kertaa Tsempin pallokerhot, joihin ovat tervetulleita 2019-2021-syntyneet pikkufutarit. Meillä pääsee jo pienestä pitäen rakastumaan jalkapalloon ja nauttimaan liikkumisesta.

Kesäkaudella kerhot ovat Kartanonkosken urheilupuistossa ja talvella lähialueen koulussa.

PPS lastenkerhot

PPS kerhoissa vetäjinä toimivat kokeneet, aikuiset ohjaajat, joilla on vuosia kokemusta varhaiskasvatuksesta sekä valmennus- ja liikunnanohjaustyöstä lasten kanssa.

Toiminta on suunniteltu kokonaisvaltaisesti kehittämään lasta. Lapsi oppii kerhoissa monipuolisia liikuntataitoja, toimimaan ryhmässä, vahvistamme “minä osaan” ajattelua sekä pallon kanssa (ja ilman) liikkuessa opettelemme uusia liikuntataitoja. Kerhossa mm. juoksemme, hypimme, leikimme, heitämme palloa ja tietenkin teemme maaleja!

Kerhoissa on kaksi eri ryhmää: Minit 3-4-vuotiaat, jotka haluavat vielä liikkua aikuisen kanssa, ja Tenavat 4-5-vuotiaat, jotka haluavat pelata jo itsenäisesti!

Mukaan tarvitaan vain oma pallo (koko 3), juomapullo ja iloinen mieli!

Aina ei voi tietää, pitääkö lapsi palloilusta, joten kerhoa voi käydä kokeilemassa kerran ennen sitoitumista loppukauteen.

Maria Olin-Bolin
maria.olinbolin@pakkalanpalloseura.fi

Vastaava ohjaaja
Nina Ylätalo

MINIT - 3-4-vuotiaat

MINIT – 3-4-vuotiaat vanhemman kanssa (2020-2021-syntyneet)

• Keskiviikkoisin klo 17.45-18.30 Kartanonkosken iso tekonurmi

Pienimmät futarit kokevat olonsa turvalliseksi oman aikuisen kanssa, jolloin uusiin asioihin pääsee helpommin mukaan. Tämä on myös yhteinen harrastus, jossa opitaan uusia taitoja ja innostutaan yhdessä liikkumisesta sekä tietenkin jalkapallosta. Tässä kerhossa saattaa välillä tulla aikuisellekin hiki!

TENAVAT - 4-5-vuotiaat

TENAVAT – 4-5-vuotiaat ilman vanhempaa (2020-2019-syntyneet)

• Keskiviikkoisin klo 16.45-17.30 Kartanonkosken iso tekonurmi

Minä itse! Tässä kerhossa tutustutaan enemmän lajin alkeisiin, monipuolisia liikuntataitoja unohtamatta. Leikkien ja pelien kautta pallonkäsittelytaidot kehittyvät ja eikä aikaakaan kuin nämä tulevaisuudet Helmarit ja Huuhkajat kikkailevat vanhemmatkin kahville!

Aikataulut ja hinta

Kerhot alkavat viikosta 17. Keväällä palloillaan aina keskiviikkoisin 8.5.-19.6. 7 kertaa ja syksyllä 7.8.-25.9. 8 kertaa.

• TENAVAT – 4-5-vuotiaat ilman vanhempaa (2020-2019) klo 16.45-17.30
  • MINIT – 3-4-vuotiaat vanhemman kanssa (2020-2021) klo 17.45-18.30

Hinta on koko kesäkaudelle ja sisältää 15 ohjattua tapahtumaa kesäkaudella 2024, vakuutuksen, PPS jäsenmaksun sekä PPS tuotteen.

• Perheen 1. lapsi 120€
  • Perheen 2. lapsi 100€

Jos perheestä ilmoitetaan useampi lapsi, laitattehan asiasta sähköpostia maria.olinbolin@pakkalanpalloseura.fi, niin huomioimme asian laskutuksessa.

Hyvä tietää

• Harjoittelemme myös sateella, eli säänmukaisessa varustuksessa palloilu onnistuu hyvin.
  • Jos tunti peruutetaan, järjestämme korvaavan kerran. Tämä voi olla muu päivä kuin keskiviikko.
  • Ensimmäinen kokeilukerta on omalla vastuulla. Kun lasku on maksettu, kerholaisille otetaan vakuutus.
  • Lasku lähetetään ensimmäisen kokeilukerran jälkeen, jos emme saa ilmoitusta, että lapsi ei jatka kerhossa. Ilmoitus tehdään osoitteeseen maria.olinbolin@pakkalanpalloseura.fi.
  • Maksua ei palauteta, jos lapsi jää kerhosta pois kesken kauden.