Pakkalan Palloseura ry on Keski-Vantaalla toimiva paikallinen jalkapalloon erikoistunut kasvattajaseura.
Liikutamme viikoittain lähes 900 jalkapallon ystävää.
Harrastajia seurassa on 5-vuotiaista lähtien aina aikuisten kuntofutikseen.

Tarjoamme kaikille halukkaille mahdollisuuden harrastaa jalkapalloa omalla tasolla ja kohti omaa huippua.
Harrastaminen Pakkalan Palloseurassa maksaa n. 35–80 euroa kuukaudessa, riippuen ikäluokasta.
Pakkalan Palloseura pitää myös huolen, että lahjakkaimmilla pelaajilla on seurassamme mahdollisuus kehittyä sekä mahdollisesti siirtyä eteenpäin yhteistyöväylien kautta.

Kannustamme jäsenistöämme monipuoliseen liikuntaan sekä terveisiin elämäntapoihin.

KASVATTAJASEURA

Tavoitteena on tasavertainen seuratoiminta kaikille toiminnassa mukana oleville sekä kaikkien pelaajien kehittäminen omalla polullaan.

“Olennaista ei ole se, onko kyse niin sanotusta kilpa- vai harrastetasosta. Isossa kuvassa valmennuksen tavoite on aina se, että yksilön taitotaso ja pelin ymmärtäminen on kehityttävä, jotta kaikki pääsisivät nauttimaan enemmän futiksen hienoudesta.”

Toiminnan ydin on laadullisissa tekijöissä ja kokonaisvaltaisuudessa. Tunnistetaan erilaiset pelaajapolut ja tavoitteena on kaikkien pelaajien kehittäminen omalla polullaan. Toimimme pelaajalähtöisesti ja innostavasti sekä valmennustoiminnan periaate on, että taitavat yksilöt tekevät hyvän joukkueen.

• PPS pelaajille halutaan tarjota mahdollisuus laadukkaaseen toimintaan koulutettujen valmentajien valmennuksessa sekä hyvissä olosuhteissa.
  • Seurassa on useamman lajin harrastajilla myös tasavertainen mahdollisuus harrastaa tavoitteellisesti.

Pakkalan Palloseuran hallituksen sekä
seuratyöntekijöidemme yhteystiedot löydät täältä.

Historia

Tarinan alku. Kuinka Keski-Vantaan vanhojen kartanoiden ja tuotantotilojen maille kylvettiin ensimmäiset jalkapallosiemenet.

Missio/Visio/Arvot

Olemme paikallinen, innostava ja elinvoimainen
jalkapalloon erikoistunut kasvattajaseura.

SEURAN SÄÄNNÖT

Pakkalan Palloseura ry:n säännöt

siinä muodossa kuin ne löytyvät Patentti- ja rekisterihallituksesta.

Verkkolaskutus –
E-invoicing