Kutsumme kaikki 3-7-vuotiaat mukaan keväällä

Kutsumme kaikki 3-7-vuotiaat mukaan keväällä

Tulee mukaan harrastamaan Pakkalan Palloseuraan!

Nyt on paras aika aloittaa jalkapalloharrastus! Kevät on saapunut ja Kartanonkosken urheilupuistossa on vilinää ja vilskettä. Meillä pääsee jo pienestä pitäen rakastumaan jalkapalloon ja nauttimaan liikkumisesta.

Pidämme erityisen tärkeänä sitä, että Pakkalan Palloseurassa harrastuksen aloittamiseen on matala kynnys. Pienet pelaajat voivat tulla kokeilemaan pari kertaa ilman sitoutumista. Tarjontaa löytyy nuorimmille mukana joukkuetoiminnassa sekä uutena Tsempin pallokerhot.

Ikäluokkajoukkueet kutsuvat 2017-2019 syntyneitä

Meillä on tarjolla tytöille ja pojille omat ikäluokkajoukkueet. 2017-2018-syntyneet kutsuvat uusia pelaajia mukaan ja joukkueista löytyy lisätietoja joukkueiden sivuilta:

Tytöt 2017
Pojat 2017
Tytöt 2018
Pojat 2018

2019-syntyneiden joukkeet aloittivat 15.4. ja tässä ikäluokssa on tarjolla edullinen aloituspaketti (100€), joka sisältää vakuutuksen, PPS-paidan omalla nimellä, harjoitteluolosuhteet sekä lapsilähtöisesti suunnitellun valmennuksen kotikentällä Kartanonkoskella.

Lue lisää tästä 2019-syntyneiden joukkuetoiminnasta!

Tsempin Pallokerhot

3-5-vuotiaille on tarjolla kehotoimintaa, kun Tsempin Pallokerhot alkavat keskiviikkona 24.4.. Mukaan ovat tervetulleita 2019-2021-syntyneet pikkufutarit, eli 2019-syntyneet voivat valita joukkueen tai kerhon.

PPS kerhoissa vetäjinä toimivat kokeneet, aikuiset ohjaajat, joilla on vuosia kokemusta varhaiskasvatuksesta sekä valmennus- ja liikunnanohjaustyöstä lasten kanssa.

Kerhoissa on kaksi eri ryhmää: Minit 3-4-vuotiaat, jotka haluavat vielä liikkua aikuisen kanssa, ja Tenavat 4-5-vuotiaat, jotka haluavat pelata jo itsenäisesti!

Minit 3-4-vuotiaat
Tenavat 4-5-vuotiaat