Verkkolaskutus – E-invoicing

Arvoisa Yhteistyökumppani

Meillä on käytössä Procountor taloushallinto-ohjelma. Toivomme, että lähetätte laskunne ensisijaisesti verkkolaskuina. Verkkolaskujen käsittely on sekä lähettäjälle että vastaanottajalle nopeampaa, luotettavampaa ja edullisempaa kuin paperilaskujen käsittely.

Verkkolaskutusosoitteemme

Operaattori: Apix Messaging Oy (003723327487)

Verkkolaskutusosoite: 003720737448
OVT-tunnus: 003720737448

Ostolaskujen skannauspalvelu

Mikäli ette pysty lähettämään verkkolaskuja, pyydämme Teitä lähettämään jatkossa paperiset laskut ostolaskujen skannauspalveluun osoitteeseen:

Pakkalan Palloseura ry (Apixin skannauspalvelu)
PL 16112
00021 LASKUTUS

Jotta skannauspalvelu voi kohdistaa laskunne, tulee tämä laskutusosoite tulostaa myös itse laskuun eikä pelkästään kirjekuoreen.
Pyydämme Teitä myös huomioimaan, että tähän laskutusosoitteeseen ei saa lähettää muuta materiaalia kuin laskuja
eli esimerkiksi tiedotusten ja markkinointimateriaalin postiosoite pysyy ennallaan.

Pakkalan Palloseura ry:n sähköpostiskannauksen osoite:

003720737448@procountor.apix.fi