REKRY: Lapsivaiheen seuravalmentaja

REKRY: Lapsivaiheen seuravalmentaja

Haemme seuravalmentajaa vastaamaan lapsivaiheen ikäluokkien toiminnasta Pakkalan Palloseurassa

Pakkalan Palloseura on kasvanut vauhdikkaasti viime vuosina. Liikutamme seurassa noin 700 pelaajaa sekä toiminnan kivijalkana on yli 150 toimihenkilöä. Teemme juuri uutta strategiaa ja tavoitteenamme on olla entistä merkittävämpi jalkapalloon erikoistunut kasvattajaseura Keski-Vantaalla. Haluamme kehittää lyhyellä aikajänteellä laadullisesti erityisesti seuran valmennusosaamista, ja tähän tarvitsemme lisää ammattilaisia mukaan seuran urheilutoiminnan nostamiseen seuraavalle tasolle.

– Toimintasuunnitelmaan kirjattiin tahtotila tällä kaudelle kehittää seuraa monella urheilutoiminnan osa-alueella. Olemme viime kuukaudet tiiviisti kartoittaneet toimintaa ja keskustelleet paljon siitä, mihin erityisesti haluamme panostaa lyhyemmällä aikavälillä. Nuorimmissa ikäluokissa näemme, että sinne tulee koko ajan paljon lisää pelaajia ja aloitamme nyt myös uuden kerhotoiminnan 3-5-vuotiaille, joten niin sanottu lapsivaihe on seuraavien vuosien näkymien valossa yksi merkittävä panostamisen paikka, kertoo junioripäällikkö Iiro Sivén.

Nyt avatun rekrytoinnin tavoite on löytää seuravalmentaja vahvistamaan lapsivaiheen valmennusta seurassa. Tehtävään haetaan valmentajaa, joka aidosti nauttii lasten valmentamisesta ja pystyy tuomaan uusia ideoita tulevaisuutta silmättä pitäen.

– Olemme ottaneet lyhyessä ajassa isoja askeleita eteenpäin seuran kehittämisessä ja työnantajana seura on panostanut muun muassa työhyvinvointiin ja siihen, että henkilökunta voi tehdä työnsä kestävästi sekä työnkuvat ovat tarkoituksenmukaiset. On ollut jo tovin hyvin selvää, että seuran organisaation täytyy kasvaa, jotta pystymme rakentamaan sitä Pakkalan Palloseuraa, jota on strategiatyössä visioitu. Tavoitteena on tehdä hienoja asioita tulevaisuudessa ja tähän tarvitsemme lisää ammattilaisia mukaan tiimiin. Hallituksen puheenjohtajana ja työnantajan edustajana voin todeta, että tarjoamme hyvän työpaikan, missä työntekijöillä on hallituksen tuki, puheenjohtaja Marko Jakonen avaa hallituksen ajatuksia rekrytointiin liittyen.

Hae nyt Pakkalan Palloseuraan seuravalmentajaksi!

Rekrytointi on avoinna su 5.5.2024 asti ja koko ilmoituksen löydät TÄÄLTÄ.

Jos kiinnostuit, toimi nopeasti. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä.