PPS Miesten edustusjoukkue lähtee Jyri Niemisen johdolla kauteen 2025

PPS Miesten edustusjoukkue lähtee Jyri Niemisen johdolla kauteen 2025

Pakkalan Palloseuran Old Stars joukkue kulkee jatkossa nimellä M1 – Miesten edustusjoukkue.

Old Stars on alun perin vuonna 2015 perustettu “kaverijoukkue”, joka on pelannut Palloliiton sarjoissa vuodesta 2016. Joukkue on tarjonnut entisille aktiivipelaajille mieluisan ympäristön harrastaa kuningaslajia kerran viikossa ja kahden peräkkäisen sarjanousun jälkeen sarjatasoksi on vakiintunut Nelonen. Päättyneellä kaudella Old Stars sijoittui omassa lohkossaan neljänneksi, mutta ensi kautta rakennetaan jo vahvasti sen varaan, että josko Kolmosen ovia kolkuteltaisiin.

Kaudella 2025 joukkueen päävalmentajana toimii PPS:n valmennuspäällikkö Jyri Nieminen ja hänen apunaan toimii joukkueen perustaja Valtteri Lauri.

• Meillä on jo pitkään ollut pelaajamateriaalin puolesta erinomainen porukka Neloseen, mutta ei olla tehty asioita yhtä määrätietoisesti kuin Kolmoseen nousseet kilpailijat. Esimerkiksi kesä-elokuu on parilla edelliskaudella ollut haastavaa aikaa, kun monet meidän pelaajista ovat kesälomilla ja peleihin on täytynyt jostain raapia riittävä määrä ukkoja, ennakoi tulevaa kautta ja muutosten syitä joukkueenjohtaja Valtteri Lauri.

Kuluneella kaudella on saatu lisävirtaa joukkueeseen PPS:n junioripolun läpikäyneistä B-junnuista ja on ollut ilo huomata, kuinka hyvin monet heistä ovat pärjänneet miesten peleissä. Ensi kaudelle saadaankin M1 mukaan samat pelaajat entistä vahvemmin, kun PPS perustaa myös U20/A-joukkueen 2005-2007-syntyneille pelaajille ja näin saadaan uutta nostetta ja tekemisen meininkiä toimintaan. Samalla joukkueen harjoitusmääriä nostetaan ja joukkueeseen tulee ensimmäistä kertaa niin sanotusti ulkopuolinen päävalmentaja.

Harjoitusajat marras-joulukuu:
Maanantai klo 20.45-22.00 Tikkurilan kupla
Tiistai klo 18.45-20.00 Kartanonkosken koulun sali (Futsal)
Torstai klo 19.45-21.00 Tikkurilan tekonurmi

Lisätietoja: