Voimanaiset

Meidän joukkue Voimanaiset

Voimanaisissa pelaa joukko innokkaita naisia, joiden ensisijainen tavoite on pitää hauskaa, kohottaa kuntoa ja haastaa itseään kehittymään paremmaksi jalkapalloilijaksi. Kesäisin pelaamme Helsingin piirin harrastesarjaa sekä osallistumme harrastetason turnauksiin. Talvisin pelaamme Helsingin piirin harrastetason futsal-sarjaa.

Voimanaiset is a team of enthusiastic women. Our main goal is to have fun and challenge ourselves to become better football players. During summer we take part in the Helsinki region amateur series, and also take part in amateur level tournaments. During winter season we take part in Helsinki region amateur futsal series.

Tiedoksi

Maalivahtivalmentaja:
Esa Hakala

TUE JOUKKUETTA

PLUSSA PISTEET: Rekisteröimällä Plussa-korttisi joukkueemme tunnuksella SP0744 tuet samalla seuran toimintaa, kun käyt ostoksilla Vantaan Jumbon Citymarketissa. Kertyneistä ruokaostoksistasi Citymarketin kauppiaat sponsoroivat joukkuetta 2% ostoksista ja tämä ei vaikuta sinun Plussa-pisteidesi kertymään.

Joukkuetta tukemalla mahdollistat harrastuksen kustannusten pysymisen kohtuullisina. Kiitos tuestasi!

KUVAGALLERIA

Meidän Kumppanimme