Pojat 2012 (P12)

Meidän joukkue Pojat 2012 (P12)

Vuonna 2012 syntyneiden pelaajien joukkue (since 04/2018) täydessä vauhdissa!

Toivotamme joukkueeseen tervetulleeksi uusia pelaajia, oli aiempaa jalkapallotaustaa olemassa tai ei. Kaikki pääsevät kehittymään omalla tasollaan ja tässä jengissä kasvetaan omaan intoon sopien liikkujaksi tai futaajaksi!

Kaudella 2024 pelaamme SPL Eteläisen alueen 8vs8-sarjapelejä. Kesäisin meitä odottaa myös lukuisia muita peleja ja turnauksia, kuten paljon odotettu Hesa Cup.
PPS:n kesäleirillä vietämme mukavaa aikaa yhdessä myös muiden ikäluokkien pelaajiin tutustuen.

Tiedoksi

Maalivahtivalmennus:
Ykkösveska

TUE JOUKKUETTA

PLUSSA PISTEET: Rekisteröimällä Plussa-korttisi joukkueemme tunnuksella SP0776 tuet samalla seuran toimintaa, kun käyt ostoksilla Vantaan Jumbon Citymarketissa. Kertyneistä ruokaostoksistasi Citymarketin kauppiaat sponsoroivat joukkuetta 2% ostoksista ja tämä ei vaikuta sinun Plussa-pisteidesi kertymään.

Joukkuetta tukemalla mahdollistat harrastuksen kustannusten pysymisen kohtuullisina. Kiitos tuestasi!

KUVAGALLERIA

Kuvagalleriaan keräämme otoksia kauden aikana harjoituksista, peleistä ja turnauksista. Toivomme, että iloinen ja energinen toimintamme välittyy myös kuvista!

KUVAGALLERIA

Meidän Kumppanimme

Olemme kiitollisia saamestamme tuesta, sillä tämä mahdollistaa joukkueellemme joustavuutta ja mahdollisuuksia harrastamiseen. Joukkueen toimintaa tukemassa:

Meidän Kumppanimme

no data here