Tytöt 2014 (T10)

Meidän joukkue Tytöt 2014 (T10)

Joukkueeseen toivotaan uusia pelaajia mukaan!

Joukkueessa toiminta on avointa kaikille ja haluamme tarjota mahdollisuuden oppia jalkapalloa kannustavassa ilmapiirissä. Harjoittelemme kolme kertaa viikossa yhdessä 2015-syntyneiden joukkueen kanssa ja tarjoamme pelaajille toimintaa oman tason mukaan, olipa sitten kokeneempi tai vasta-alkaja.

Jalkapalloharrastuksen parissa pääsee kokemaan aitoa liikunnan iloa sekä tutustuu uusiin kavereihin. Meidän seurassa harrastuksen aloittamisen kynnys on matala. Pelaaja voi käydä tutustumassa kaksi kertaa ennen sitoutumista (kokeilukerroilla pelaajia ei ole vakuutettu seuran puolesta).

Tiedoksi

ILMOITTAUTUMINEN EDELLYTTÄÄ REKISTERÖITYMISTÄ JA KIRJAUTUMISTA MYCLUBIIN

Joukkueen Kalenteri

Harjoitusvuorot

KETikkurilan kuplahalli16:45 - 18:15
PEHelsinge Skolanin liikuntasali17:50 - 19:30
SUTikkurilan kuplahalli9:45 - 11:15

Yhteys

Jonne Salminen
Tytöt 2014- ja 2015-synteneiden joukkueenjohtaja
jonne.salminen@pakkalanpalloseura.fi

Toimihenkilöt

Valmentajat

t14.valmennus@pakkalanpalloseura.fi

TUE JOUKKUETTA

PLUSSA PISTEET: Rekisteröimällä Plussa-korttisi joukkueemme tunnuksella SP0852 tuet samalla seuran toimintaa, kun käyt ostoksilla Vantaan Jumbon Citymarketissa. Kertyneistä ruokaostoksistasi Citymarketin kauppiaat sponsoroivat joukkuetta 2% ostoksista ja tämä ei vaikuta sinun Plussa-pisteidesi kertymään.

Joukkuetta tukemalla mahdollistat harrastuksen kustannusten pysymisen kohtuullisina. Kiitos tuestasi!

KUVAGALLERIA

Kiitämme lämpimästi kumppaneitamme!

KUVAGALLERIA

Kiitämme lämpimästi kumppaneitamme!

Meidän Kumppanimme

Olemme erittäin kiitollisia saamestamme tuesta, sillä tämä mahdollistaa joukkueellemme joustavuutta ja mahdollisuuksia harrastamiseen.

Meidän Kumppanimme

Tuusulan Autokatsastus