PPS:n uusi kumppani Sunon haastaa joukkueet vastuullisuustekoon

PPS:n uusi kumppani Sunon haastaa joukkueet vastuullisuustekoon

Pakkalan Palloseuran uusi kumppani Sunon on uusiutuvan sähköntuotannon ja energiamurroksen asialla. Vuonna 2022 perustettu innovatiivisen aurinkoenergiayritys Sunonin missio on muuttaa maailmaa. Yritys tarjoaa asiakkailleen korkealaatuisia aurinkovoiman ratkaisuja, jotka eivät ainoastaan vähennä ympäristövaikutuksia vaan myös säästävät energiaa ja alentavat kustannuksia pitkällä aikavälillä. PPS on mukana näissä  talkoissa ja uuden strategian myötä vastuullisuus näkyy seurassa entistäkin enemmän.

– Olemme innoissamme uudesta yhteistyökumppanista Pakkalan Palloseurasta. Olemme jokainen suuria jalkapallofaneja ja PPS on paikallinen ylpeydenaihe, joka on tarjonnut monille meistä unohtumattomia hetkiä ja yhteisöllisyyttä. On hienoa aloittaa yhteistyö meille tutun ja tärkeän seuran kanssa ja tuoda vihreitä valintoja jalkapallokentille. Yhdessä voimme edistää kestävää kehitystä ja tukea paikallista jalkapalloa, kertoo Sunonin markkinointikoordinaattori Lotta Maikola ajatuksiaan yhteistyöstä.

Sunon kannustaa joukkueita pohtimaan vastuullisuutta ja ekologisuutta. Paitsi omassa arjessa, myös joukkueen toiminnoissa. Tullaanko tapahtumiin autolla, vaikka matka on kuljettavissa jalkaisin tai pyörällä? Voisiko harjoitusmatka olla myös mahdollisuus lisätä arkiliikuntaa? Kuljetaanko peleihin yhteiskyydeillä vai kaikki omilla autoilla? Kierrätetäänkö varusteita? Pieniä asioita, joilla jokainen voi vaikuttaa.

Yhteistyön teema on vastuullisuus ja edistääksemme seuran vastuullisuutta sekä ekologisuutta Sunon palkitsee vuoden vastuullisuusteon. Tämä palkinto menee joukkueelle, jonka koemme tehneen jotain vastuullista kauden aikana. Tällä kannustimella toivotaan joukkueissa käsiteltävän aihetta myös pelaajien kanssa ja aikuisten johtavan toimintaa siten, että pienillä arjen valinnoilla kehitetään asioita.- Tämä kumppanuus merkitsee meille paljon, sillä se yhdistää kaksi meille tärkeää asiaa: rakkauden jalkapalloon ja sitoutumisen kestävään kehitykseen. Odotamme innolla, mitä kaikkea voimme saavuttaa yhdessä PPS:n kanssa, Lotta toteaa.

Jos aihe kiinnostaa, Sunonin myynti palvelee ja kertoo mielellään lisää. Tarjouksen voi pyytää sitoumuksetta. Hankkimalla Sunon aurinkopaneelit, tuet myös PPS-joukkuetta, kun oston yhteydessä asiakas mainitsee PPS:n sekä mikä joukkue on kyseessä.

Nyt on hyvä hetki säästää sähkölaskuissa ja siirtyä puhtaaseen aurinkoenergiaan samalla tukien seuran toimintaa!