Naisten kuntofutis

Meidän joukkue Naisten kuntofutis

Naisten kuntofutiksen syksyllä 2022 perustetussa joukkueessa pelaa joukko innokkaita naisia, joiden ensisijainen tavoite on pitää hauskaa, kohottaa kuntoa ja haastaa itseään jalkapalloilun parissa.

Naisten kuntofutis is a team of enthusiastic women. Our main goal is to have fun and challenge ourselves to become better football players.

Tiedoksi

ILMOITTAUTUMINEN EDELLYTTÄÄ REKISTERÖITYMISTÄ JA KIRJAUTUMISTA MYCLUBIIN

Joukkueen Kalenteri

Harjoitusvuorot

SUKartanonkosken iso tekonurmi18.00 - 19:00

Yhteys

Risto Tikka
PPS seurakoordinaattori
risto.tikka@pakkalanpalloseura.fi

Toimihenkilöt

Valmentajat

Tuomas Huumonen
p. +358 46 878 5131

+ muita PPS:n valmentajia

TUE JOUKKUETTA

PLUSSA PISTEET: Rekisteröimällä Plussa-korttisi joukkueemme tunnuksella SP10006 tuet samalla seuran toimintaa, kun käyt ostoksilla Vantaan Jumbon Citymarketissa. Kertyneistä ruokaostoksistasi Citymarketin kauppiaat sponsoroivat joukkuetta 2% ostoksista ja tämä ei vaikuta sinun Plussa-pisteidesi kertymään.

Joukkuetta tukemalla mahdollistat harrastuksen kustannusten pysymisen kohtuullisina. Kiitos tuestasi!

KUVAGALLERIA

Meidän Kumppanimme