2010-syntyneiden poikien joukkue varmisti jatkonsa Ykkösessä!

2010-syntyneiden poikien joukkue varmisti jatkonsa Ykkösessä!

Lisää Ykkösuutisia!

Lokakuun 7. varmistui, että 2010 syntyneiden poikien joukkueen menestystarina valtakunnallisessa ykkösessä saa jatkoa!
Sarjapaikka sinetöityi aurinkoisena syyspäivänä Kartisin kentällä pelatussa ottelussa Valttia vastaan.

Sarjataulukossa sijoituttiin lopulta viidennelle sijalle, joka riittää sarjapaikan varmistumiselle.

“Pojat pelasivat hienon kauden. Peli ja pelaajat kehittyi, mikä tietenkin tärkeintä. Syyskaudella teimme oman ykkösen piste-ennätyksemme ja päästimme vähiten maaleja kuin edellisillä kausilla.  Kohokohtana voisin nostaa rakkaan VJS:n voittamisen kuumassa Vantaan `”El Classicossa” Kartanonkosken kentällä 3-1. Siinä pelissä pojat saivat kokea, miltä tuntuu kun jokainen pelaa sydämestään joukkueelle ja se palkitaan hienolla tuloksella ja joukkuepelillä. P10 jatkaa hyvillä fiiliksillä kohti uusia onnistumisia ja seuraavaa ykkösen kautta”, kertoo joukkueen päävalmentaja Mikko “Pikkis” Eskelinen.

Koko seura onnittelee pelaajia sekä taustoja menestyksen takana!