Harrasta ilmaiseksi kolme viikkoa

Harrasta ilmaiseksi kolme viikkoa

BACK TO SCHOOL! Lomat on ohi ja koulut alkaa. Onko aika etsiä uusi harrastus lapselle…?

Kokeile jalkapalloharrastusta ILMAISEKSI kolmen viikon tutustumisjaksolla!

Jalkapalloharrastus Pakkalan Palloseurassa tarjoaa lapsille ja nuorille

– yhdessä tekemisen riemua kaiken ikäisille
– onnistumisen iloa urheilun parissa
– mahdollisuuden harrastaa omilla ehdoillaan
– ja säännöllinen harrastus opettaa myös liikunnallisen elämäntava

Tutustumisjaksolla 15.8.-4.9. kaikilla 2010-2017-syntyneillä on mahdollisuus tulla kokeilemaan jalkapalloharrastusta ilmaiseksi PPS-joukkueissa. Kaikissa ikäluokissa löytyy joukkueet tytöille sekä pojille!

Alussa pelaajalle riittää varustuksena liikunnallinen asu, lenkkarit nappiksia sekä juomapullo ja jalkapallo. Pelaaja voi osallistua ko aikajaksolla joukkueen harjoitustapahtumiin.

HUOM! Ilmoittaudu ennen ensimmäisiä harjoituksia tällä lomakkeella. Joukkueiden harjoitusajat löytyy osoitteesta www.pakkalanpalloseura.fi. Jos pelaaja jää pois tutustumisjaksolta tai haluaa liittyä seuraan jo ennen tutustumisjakson loppua, tästä tulee ilmoittaa joukkueenjohtajalle tai toimisto@pakkalanpalloseura.fi. Tutustumisjaksolla pelaajaa ei ole vakuutettu seuran puolesta.

Toivotamme kaikki uudet pelaajat lämpimästi tervetulleeksi mukaan tutustumaan joukkueisiin ja jalkapalloharrastukseen!

Ilmoittaudu rohkeasti mukaan! Parhaimmassa tapauksessa lapselle löytyy uusi harrastus, jonka parissa saa uusia kavereita ja liikunnan iloa.

Ilmoittautuminen tästä

Lisätietoja:

Poikajoukkueet
Seurakoordinaattori Risto Tikka, risto.tikka@pakkalanpalloseura.fi

Tyttöjoukkueet
Tyttöjalkapallonkoordinaattori Maria Olin-Bolin maria.olinbolin@pakkalanpalloseura.fi