Ohjaajahaku PPS-Kesäleirille 3.-14.6.2024 on alkanut

Ohjaajahaku PPS-Kesäleirille 3.-14.6.2024 on alkanut

PPS järjestää jälleen Kartanonkosken tekonurmilla joka vuotisen ja erittäin suositun kesäleirin 3.-14.6.2024!

PPS järjestää Kartanonkosken tekonurmilla vuotuisen kesäleirin 3.-14.6.2024.

Kesäleiri on kouluikäisille lapsille suunnattu jalkapallollinen, ma-pe klo 9-15 toteutettava ohjattu leiri, jossa futisharjoitusten ja -taitojen hiomisen lisäksi myös pelataan ja leikitään.

Samalla leirillä vahvistetaan yhteishenkeä ja tutustutaan uusiin kavereihin.

Leirille haetaan nyt innokkaita jalkapallollisia ohjaajia. Etsinnässä on 4-5 nuorta, vuosina 2006-2009-syntyneitä tyttöjä ja poikia apuohjaajiksi. Työpäivät ovat ma-pe, 6-8 h/pv.

Pääohjaajan vastuulla on kesäleirin ohjelman suunnittelu, sekä apuohjaajien työn koordinointi.

Apuohjaajien vastuulla on toteuttaa kesäleirin ohjelma pääohjaajan ohjauksessa ja suunnitelman mukaisesti.
Mikäli sinulla on aikaisempaa kokemusta ohjaajatyöstä ja lasten kanssa toimimisesta, sekä jalkapallon valmentajakoulutusta, katsotaan se eduksi.

Apuohjaajien palkkauksen tueksi kesäleiriohjaajien pitäisi hakea Vantaan kaupungin kesätyöseteli. Tämä asettaa vaatimuksen apuvalmentajien iälle, syntymäaika tulisi asettua vuosien 2006 – 2009 välille ja apuohjaajan tulisi asua Vantaalla.
Kaikilta ohjaajilta edellytetään rikosrekisteritöntä taustaa.

Lyhyet hakemukset kesäleiriohjaajan tehtäviin tulee lähettää sunnuntaihin 17.3.2024 mennessä osoitteeseen toimisto@pakkalanpalloseura.fi