2018-syntyneiden ikäluokat aloittavat huhtikuussa

2018-syntyneiden ikäluokat aloittavat huhtikuussa

Jälleen on aika aloittaa uuden ikäluokan toiminta! Toivotamme pienet 2018-syntyneet futarit tervetulleeksi mukaan harrastamaan jalkapalloa.

Pakkalan Palloseurassa harrastus on lähellä kotia, aloittaminen edullista ja toiminta laadukasta. Pienimpien kanssa pelaamme toki jalkapalloa, mutta myös leikimme ja opettelemme monipuolisesti liikuntataitoja. Pojille 2018 perustetaan nyt oma ikäluokkajoukkue ja tytöt 2017-2018 toimivat yhdessä.

Pidämme erityisen tärkeänä sitä, että Pakkalan Palloseurassa harrastuksen aloittamiseen on matala kynnys. Pienet pelaajat voivat tulla kokeilemaan pari kertaa ilman sitoutumista. Uusille junioripelaajille on tarjolla edullinen aloituspaketti, joka sisältää vakuutuksen, pelipaidan, harjoitteluolosuhteet sekä laadukkaan valmennuksen kotikentällä Kartanonkoskella.

Toiminnasta vastaa seuran koulutetut ja kokeneet valmentajat yhdessä seuran muiden valmentajien sekä vapaaehtoisten pelaajien vanhempien kanssa. Toivotamme myös vanhemmat tervetulleeksi mukaan joukkueen taustajoukkoihin.

Aloituspotkun mahdollistamassa on aloittavien joukkueiden yrityskummi on K-Rauta Vantaanportti, joka on mukana sponsoroimassa uusille junioripelaajille ensimmäiset pelipaidat!

Aloituspaketti 100€ sisältää

• Harjoittelun kaksi kertaa viikossa huhti-kesäkuussa
  • PPS Puma-pelipaidan nimi- ja numeropainatuksella
  • Vakuutuksen (pelipassi)