Hallitus 2023 ja puheenjohtajan tervehdys

Hallitus 2023 ja puheenjohtajan tervehdys

Vuosi on alkanut uudessa pestissä vauhdikkaasti ja on kuin olisi hypätty liikkuvaan junaan! Sain ottaa vastaan hyvin toimivan seuran ja ajatukseni on jatkaa vanhan hallituksen puheenjohtaja Teemu Pärssisen hyväksi valitsemaan linjaa, jossa seuran palkatut ammattilaiset ideoivat sekä miettivät seuran kehittämistä ja me hallituksessa pyrimme näitä asioita mahdollistamaan sekä omalta osaltamme viemään eteenpäin.

Meillä on tällä hetkellä seurassa rautaisia ammattilaisia palkattuna sekä hallituksessa on nyt monipuolista osaamista kentän ulkopuolella tapahtuvasta maailmasta.

Seura on viime vuosina kasvanut ja voi hyvin. Pelaajamäärä on kasvanut maltillisesti, ja sen pitäminen myös tulevaisuudessa samalla tasolla on ykköstehtäviä hallituksessa. Haluamme luoda ja antaa valmennukselle, toimihenkilöille ja joukkueille parhaimmat edellytykset toimia jokapäiväisessä arjessa.

Itse olen toiminut PPS-joukkueiden parissa jo seitsemän vuotta. Alkuun P2010 ikäluokan joukkueenjohtajana sekä seuraavana vuonna otin saman tehtävän hoitaakseni myös P2011 ikäluokassa. Kaudesta 2022 asti olen toiminut myös P2017 ikäluokan joukkueenjohtaja, kun nuorimmainen poikani aloitti jalkapallon seurassa. Kaudella 2022 olin mukana hallitustoiminnassa varajäsenen roolissa.

Vuodet seurassa ovat olleet avartavia ja opettavaisia. Korkeakoulu siitä, miten toimitaan joka päivä vanhempien kanssa, niin hyvinä kuin huonoina hetkinä. Kuinka keskustella ja kuunnella iloja sekä murheita, ja olla ennen kaikkea hienossa harrastuksessa mukana. Hallituksen puheenjohtajana haluan kentällä olla tiiviissä vuorovaikutuksessa valmentajien, pelaajien ja vanhempien kanssa.

Vuodet ovat tuoneet mukanaan suuren määrän loistavia ystäviä ja kavereita seurasta, mutta hienointa on ollut tässä matkassa seurata poikia, joiden arjessa olen saanut kasvaa myös itse heidän mukana esikouluiästä tähän päivään – ikimuistoisia tarinoita ja hienoja poikia!

Kevät lähestyy nopeasti ja kohta olemme taas omalla kotikentällä. Tulkaa nykäisemään hihasta ja juttelemaan seurasta, jalkapallosta tai vaikka säästä. Eritoten haluan kannustaa kaikkia vanhempia hyppäämään mukaan oman lapsen joukkueen toimintaan itselle sopivalla tavalla. Se antaa paljon.

Mukavaa kevättä, annetaan pallon liikkua! #meidänpps

Seuramme toimintaa ohjaamassa ja valvomassa hallituksessa kaudella 2023:
Marko Jakonen (hallituksen puheenjohtaja)
Maria Olin-Bolin (hallituksen varapuheenjohtaja)
Reetta Sopanen (hallituksen jäsen)
Jani Pulkkinen (hallituksen jäsen)
Sara Sainio-Laitinen (hallituksen jäsen)
Jonne Salminen (hallituksen jäsen)

Varajäseninä: Teemu Pärssinen, Iiro Sivén, Juuso Karjalainen, Sampo Hulkkonen, Suvi Lehikoinen ja Vili Kotro.

Ystävällisin terveisin,
Marko Jakonen