Jyri Nieminen aloittaa Pakkalan Palloseuran junioripäällikkönä

Jyri Nieminen aloittaa Pakkalan Palloseuran junioripäällikkönä

Seuran kasvu on ollut räjähtävä! Pelaajamäärä on tuplaantunut kohtuullisen lyhyessä ajassa. Seuran ja sen organisaation on myös kehityttävä kasvun myötä. Seuraava luonnollinen ja tarpeellinen askel on palkata lisää kokopäiväisiä valmentajia seuraan.

Pakkalan Palloseura on palkannut Jyri Niemisen uudeksi junioripäälliköksi. Jyri aloittaa työskentelyn seurassa 1.10.2022.

– Odotan suurella innolla alkavaa työtäni junioripäällikkönä PPS:ssa. Olen saanut seuran toimijoilta laajasti tietoa siitä, miten seura toimii sekä minkälaisia tavoitteita on tuleville kausille asetettu. Seura tarjoaa minulle mahtavan kehittymismahdollisuuden valmentajana ja junioripäällikkönä, toteaa Nieminen.

Jyrillä on pitkä ja kattava jalkapallotausta. Jyri on mm. pelannut niin B-poikien kuin A-poikien SM-sarjaa ja miesten sarjoissa Jyrille on kertynyt pelaajakokemusta aina Veikkausliigasta asti.

Hän on suorittanut UEFA B-valmentajatutkinnon ja kokemusta päävalmentajana on hyvin laajasti mm. miesten 2. divisioonasta aina 6-vuotiaisiin saakka. Kuluvalla kaudella Jyri on kuulunut Etelä Liigan mitalisarjassa pelaavan U13 poikien joukkueen valmennusryhmään.

-Olen todella iloinen, että saamme Jyrin seuraan. Jyrin mukana tulee seuraan paljon ammattitaitoa, innokkuutta sekä hyvä ihminen. Jyri on minulle tuttu jo yhteisistä pelivuosista, joten luottamus Jyriin ja hänen tekemiseensä on ollut minulla tiedossa jo vuosia. Olemme kasvavana ja kehittyvänä seurana siinä vaiheessa, että haluamme vakiinnuttaa hyvän toimintamme ja senkin vuoksi olen erittäin tyytyväinen rekryymme, summaa valmennuspäällikkö Mauricio Soto.