PPS ja TiPS syventävät yhteistyötään!

PPS ja TiPS syventävät yhteistyötään!

Pakkalan Palloseura ja Tikkurilan Palloseura tiivistävät yhteistyötään. Voimassa olevan A YJ – joukkueen lisäksi perustamme tulevalle kaudelle TiPS/PPS B (P17) YJ1 ja YJ2 -joukkueet. Yhteistyön tarkoituksena on tarjota lähialueella harrastusmahdollisuus lajin parissa niin motivoituneimmille ja kehittyneimmille kuin myös puhtaasti harrastusmielessä pelaaville pelaajille.

Yhteistyö on merkityksellinen, jotta molemmat seurat voivat tarjota pelaajilleen jatkumon aina B-junioreista miesten edustusjoukkueisiin saakka. Yhteistyön etuna seurat myös kykenevät hyödyntämään molempien seurojen resursseja niin olosuhteiden kuin valmennuksen osalta.

Kaudella 2023 B-junioreiden valmennuksesta vastaa ikäluokan vastuuvalmentajaksi nimetty Jyri Nieminen. Jyrillä on pitkä lajitausta niin pelaajana kuin valmentajana. Nieminen on valmentanut useamman vuoden mm. Miesten Kakkosessa sekä junioripuolella vanhempia ikäluokkia. Niemisellä on UEFA B- valmentajalisenssi. Jyri Nieminen aloittaa samalla työt Pakkalan Palloseurassa päätoimisena junioripäällikkönä.

Marraskuussa toteutetaan kahden viikon avoimien harjoitusten jakso. Avoimesta harjoitusjaksosta tiedotetaan myöhemmin. Seurojen ulkopuoliset pelaajat ovat tervetulleita mukaan toimintaan.

”Tarkoitus on saada kilpailukykyiset ja hyvin harjoittelevat ryhmät B-juniorivaiheeseen. Alueella yhteistyön tekeminen varsinkin vanhemmissa ikäluokissa on erittäin tärkeää”, toteaa Tikkurilan Palloseuran Toni Valido.

”Alueellamme on paljon pelaajia ja toivottavasti pystymme yhteistyötä tiivistäen kehittämään pelaajapolkuamme niin että jokaisella on hyvä olla”, kertoo Pakkalan Palloseuran valmennuspäällikkö Mauricio Soto.

Tervetuloa mukaan TiPS/PPS B-junioreihin!