PPS:n uusi kumppani on Neste K Kehä 3

PPS:n uusi kumppani on Neste K Kehä 3

Neste K Kehä 3 ja Pakkalan Palloseura ovat aloittaneet yhteistyön. Tuttavallisemmin kumppani tunnetaan myös nimellä Kehä-Kessa, joka on kauppias Kimmo Malmgrenin johtama liikenneasema. Kimmo oli tukemassa keväällä tyttöjen Kevätturnausta ja tyytyväisenä täähän yhteistyöhön kumppanuus on laajentunut koskemaan koko seuran toimintaa.

Neste K Kehä 3 liikenneasema sijaitsee lähellä PPS:n aluetta ja palveluista löytyy joka päivä tarjolla oleva aamiais- sekä lounasbuffet à la carte -listaa unohtamatta. Lisäksi kaikille tutut Kotipizza ja Subway ovat myös liikenneaseman valikoimassa, eli pizzaperjantaina kannattaa piipahtaa Kehä-Kessalla ja siinä sivussa pestä myös auto.

“Minua pyydettiin tukemaan Kevätturnausta ja siinä samalla tuli paremmin PPS:n toiminta tutuksi. Vantaan alueen seuratoiminnoissa aikaisemmin mukana olleena PPS tuntuu meille sopivalta yhteistyökumppanilta, koska toimimme aivan seuran alueen tuntumassa”, kertoo yrittäjä Kimmo Malmgren. Lisäksi jalkapallo on lähellä hänen sydäntä, koska Kimmo on myös futisisä.

Tämän yhteistyön ydin on vapaaehtoistoiminta, jonka arvo on suuri kaikessa seuratoiminnassa. Kimmo Malmgren arvostaa suuresti kaikkia lasten vanhempia, jotka antavat aikaansa seuroissa lasten ja nuorten toiminnan hyväksi. Tästä syntyi ajatus, että hän haluaa palkita PPS:n toiminnassa mukana olevia toimihenkilöitä. Neste K Kehä 3 palkitsee jatkossa kuukausittain PPS:n kuukauden toimihenkilön vaihtuvilla tuotteilla. Yhteistyöhön sisältyy markkinointipanostusten lisäksi myöhemmin tiedotettavia etuja seuran jäsenistölle.

Tee ehdotus kuka on kesäkuun palkittava toimihenkilö!

Heinäkuun alussa palkitaan ensimmäinen kuukauden toimihenkilö ja tätä voi kukin seurassa ehdottaa lähettämällä ehdotuksen perusteluineen osoitteeseen markkinointi@pakkalanpalloseura.fi kesäkuun loppuun mennessä. Jatkossa näitä ehdotuksia voi tehdä vapaasti, jotta tärkeä toimihenkilöiden arvoaks taustatyö tulee huomioitua.