PPS etsii uusia oto-valmentajia!

PPS etsii uusia oto-valmentajia!

Pakkalan Palloseuran pelaajamäärä on kasvanut hurjaa vauhtia ja joukkeitakin on koko ajan enemmän. Etsimme nyt uusia valmentajia mukaan kasvavaan ja kehittyvään seuraan!

Avoimena on  valmennustehtäviä eri ikäluokkien joukkueissa. Toivomme kokemusta lasten ja nuorten jalkapallovalmennuksesta sekä liikunnan ohjaamisesta. Valmentaja- ja pelaajakokemus sekä aikaisemmat koulutukset ovat eduksi, mutta PPS myös kouluttaa ja tarjoaa uusille valmentajille hyvän paikan aloittaa ura valmennuksen parissa.

Joukkueet harjoittelevat kesällä Kartanonkoskella ja talvella laajemmalla alueella (Tikkurila, Myyrmäki).

Vapaamuotoiset hakemukset ja yhteydenotot valmennuspäällikölle. Tehtävät täytetään heti sopivien valentajien löydyttyä!

Mauricio Soto
valmennuspäällikkö