Jalkapallokoulu

Tule mukaan uuteen jalkapallokouluun!

Ryhmä on avoinna ihan kaikille tytöille ja pojille, jotka haluvat tulla kokeilemaan jalkapalloa.

HELPPO LÄHTEÄ MUKAAN

Haluamme tarjota matalalla kynnyksellä toimintaa 2013-2016-syntyneille sekä houkutella kokeilemaan lajia.

Tarjoamme elo-syyskuussa jalkapallokoulun edulliseen 35€ hintaan. Toiminta on tarkoitettu pelaajille, jotka haluava ehkä kokeilla lajia, mutta suoraan joukkueeseen meneminen voi olla kynnys, lapsi ei kaipaa kilpatoimintaa ja haluaa rennosti opetella jalkapallotaitoja.

• tavoitteena on liikkua positiviisessa ohjauksessa sekä kokeilla ja harjoitella jalkapallon perustaitoja
  • harjoitteet on pallo ja pelaaja-perusteisia, joten eri-ikäiset voivat olla samassa ryhmässä
  • jos pelaajalla syntyy tunne, että haluaa tämän jälkeen siirtyä oman ikäluokan joukkueeseen, niin se onnistuu sujuvasti kun on saanut tuntumaa harjoitteluun
  • pyrimme jatkamaan jalkapallokoulua, joten tässä tapauksessa pelaaja voi jäädä jalkapallokouluun treenaamaan jatkossakin

Mukaan tarvitaan vain oma pallo (koko 4), juomapullo ja iloinen mieli!

Yhteyshenkilö ja jalkapallokoulun ohjaaja
Jenna Jyrkiäinen
jenna.jyrkiainen@pakkalanpalloseura.fi

ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautuminen 22.8.-27.9. jaksolle.

Jalkapallokoulu jatkuu talvella lähialueen kouluilla.

Aikataulut ja hinta

• Toiminta alkaa to 22.8. ja jatkuu 27.9. asti.
  • Harjoitukset järjestetään järjestetään to ja pe klo 16-17 (jakso sisältää 12 harjoituskertaa).
  • Hinta jaksolle on 35€ ja sisältää vakuutuksen.
  • Vakuutus tulee voimaan, kun on vahvistettu pelaajan jatkavan ryhmässä.
  • HUOM! Pelaaja voi käydä kokeilemassa kerran ilman sitoumuksia. Tässä kohtaa pelaajaa ei ole vakuutettu ja kokeilu tapahtuu omalla vastuulla.

Hyvä tietää

• Harjoittelemme myös sateella, eli säänmukaisessa varustuksessa palloilu onnistuu hyvin.
  • Jos harjoitukset peruutetaan, järjestämme korvaavan kerran. Tämä voi olla muu päivä kuin to-pe.
  • Ilmoita osallistumisesta harjoituksiin myClubissa (lataa sovellus)
  • Yhteyshenkilöön voi olla muuten yhteydessä, jos herää kysymyksiä jenna.jyrkiainen@pakkalanpalloseura.fi.
  • Maksua ei palauteta, jos lapsi jää jalkapallokoulusta pois kesken kauden.
Sunon