PPS Turnaus – Pojat 2012 U12

PPS pojat 2012 järjestää elokuussa U12 turnauksen Kartanonkoskella!

PPS Turnaus – Pojat 2012 U12

Kartanonkosken Urheilupuisto su 25.8.2024

Sarjat 8v8

Haaste taso 4 (8)
Harraste taso 5 (8)
Harraste taso 6 (8)
Tulospalvelun tarjoaa fudisturnaus.com *

Ilmoittautuminen TÄSTÄ

Ilmoittautuminen päättyy 28.7.2024

145 € / joukkue

Säännöt
– Kaikille joukkueille tulee neljä ottelua yhden päivän aikana
– Peliaika 25min
– Pallo koko 4
– Paitsio: puolenkentän paitsiosääntö
– Alkulohkon jälkeen mahdollisessa tasatilanteessa sijoitus ratkaistaan tasapisteisiin päätyneiden joukkueiden keskinäisten ottelujen 1) pisteiden, 2) maalieron tai 3) alkulohkossa tehtyjen maalien perusteella. Jos em. ei tuota ratkaisua, lohkossa saavuttama 1) maaliero tai 2) tehdyt maalit ja lopuksi arpomalla.
– Sijoitusottelut ratkaistaan tasatuloksen sattuessa rangaistuspotkukilpailulla, 3 vetäjää ja sen
jälkeen jos tasatilanne, kerrasta poikki-periaatteella eteneminen.

Palkinnot
– 8v8 sarjoissa pelataan sijoitusottelut ja pokaalein sekä mitalein palkitaan sarjan kolme parasta
joukkuetta, max 15 per joukkue.
– Lisäksi jokaisesta peliryhmästä palkitaan yksi tsemppari pelaaja, jonka joukkue saa itse valita.
Mitalien jako on heti otteluiden päätyttyä buffetin edessä.

Muut ohjeet
– Turnauksessa noudatetaan SPL:n sekä Kaikki pelaa-sääntöjä.
– Ilmoittautumisen voi perua kuluitta 28.7.2024 saakka. Tämän jälkeen tehdyistä peruutuksista
veloitetaan täysi ilmoittautumismaksu. Ilmoittautuminen päättyy 28.7.2024. Turnausmaksuja ei
palauteta, ellei tapahtuma peruunnu pakottavista syistä.
– Järjestäjä pidättää oikeuden peruuttaa turnaus osittain tai kokonaan 5.8. mennessä, mikäli ilmoittautuneita joukkueita ei ole tarpeeksi. Mahdollisista muutoksista ilmoitetaan ilmoittautuneille. Turnausmaksuja ei laskuteta ennen 5.8.2024.
– Otteluohjelmat julkaistaan elokuun alkupuolella ja siitä ilmoitetetaan erikseen joukkueille. Samalla toimitetaan tarkemmat turnausohjeet.
– Ilmoittautukaa saapuessanne 30 minuuttia ennen ensimmäistä ottelua turnaustoimistossa.
– Jokaisella pelaajalla tulee olla voimassa oleva vakuutus.
– Turnauksen järjestäjät eivät vastaa loukkaantumisista tai sairastapauksista. Joukkueilla tulee
olla omat huoltovarusteet sekä huoltajat mukana.

Tapahtuman yhteyshenkilö
Liisa Toppinen