Story Kuppi – Aikuisten 5v5 harrasteturnaus

Story Kuppi 2024 on aikuisten harrasteturnaus, jossa pelataan hyvällä fiiliksellä 5v5 pelejä. Turnaus siirtyy Länsi-Vantaalle ja tällä kertaa päästää Myyrmäkeen jalkapallostadionille!

Story Kuppi – Aikuisten 5v5 harrasteturnaus

Jo vuonna 2014 alkunsa saanut aikuisten harrasteturnaus Old Story Kuppi on nyt STORY KUPPI! Old Story on saanut kaverin, kun West Side Story avattiin Länsi-Vantaalle. Näin ollen turnaus saa uuden nimen ja uuden pelipaikan, sillä tällä kertaa turnaus pelataan Myyrmäen stadionilla, missä on loistavat puitteet ja ravintolapalvelut tarjolla pelaajille sekä yleisölle.

Turnaus on tarkoitettu kaveriporukoille ja harraste- tai alempien sarjojen joukkueile.

SARJAT

#kaikkipelaa – sekasarja
Ladyliiga –  naisten sarja
Herrasmiesliiga – kaveriporukat ja harrastejoukkueet
Mestaruussarja – nuoremmat ja ne, joilla vielä riittää vauhtia

• Mestaruussarja on tarkoitettu vielä aktiivisille pelaajille, mutta korkeintaan Nelosessa tai sitä alempana miesten sarjassa pelaaville tai korkeintaan naisten Kakkosessa pelaaville (ei P20 SM-tasolla pelaaville)
  • Herrasmiesliiga korkeintaan miesten harraste- tai KKI-sarjoissa pelaaville
  • Ladyliiga korkeintaan Kolmosessa tai sitä alempana naisten sarjoissa pelaaville (ei T18 SM-tasolla pelaaville)
  • #kaikkipelaa-sarjassa voivat pelata sekaisin kaikki ja vaikka ensikertalaiset lajin parissa. Rajoituksena on, että pelaajat eivät saa pelata miesten kilpasarjoissa (eli enintään harraste- tai KKI-sarjoissa) tai ylempänä kuin naisten Nelosessa ja kentällä tulee olla koko ajan vähintään yksi naispelaaja.

Turnaus pelataan lauantaina 7.9. noin klo 09.00 – 18.00 Myyrmäen jalkapallostadionilla (Raappavuorentie 6, 01600 Vantaa).

Turnauksessa järjestetään tuttuun tapaan myös jatkobileet ja tällä kertaa tietenkin Martinlaakson West Side Storyssa! Jatkoilla seurataan, kun Huuhkajat aloittaa Nations Leaguen vierasottelulla Kreikkaa vastaan klo 21.45. Luvassa on myös tarjouksia ja etuja pelaajille sekä muuta ohjelmaa, josta tiedotamme pian.

TURNAUKSEN SÄÄNNÖT

• Kentällä pelaajia 5v5 (4 + maalivahti)
  • Peliaika 20 minuuttia
  • Kentän koko n. 32m x 22m
  • Turnauksessa pelataan alkulohkot ja niiden perusteella sijoitusottelut
  • Kaikille joukkueille tulee 4–6 ottelua
  • Yksittäinen pelaaja voi pelata vain yhdessä joukkueessa
  • Pelaajien tulee olla vähintään 18-vuotiaita
  • Naiset voivat pelata miesten sarjassa
  • Kaikissa sarjoissa sijoille 1.–3. sijoittuneet joukkueet palkitaan mitalein (max. 10 per joukkue). Myös muita palkintoja luvassa!
  • Osallistumismaksu on 160€/ joukkue

ILMOITTAUTUMINEN

• Ilmoittautuminen päättyy 20.8.2024 ja ilmoittautuminen on sitova.
  • Ilmoita seuraavat tiedot osallistumisen yhteydessä:
    Joukkueen nimi, sarja, yhteyshenkilö (nimi, puhelinnumero, sähköposti, laskutusosoite)
  • Joukkueita mahtuu mukaan rajallinen määrä ja joukkueet otetaan mukaan ilmoittautumisjärjestyksessä
  • Lasku lähetetään ilmoittautumisen jälkeen. Osallistuminen on vahvistettu vasta, kun lasku on maksettu
  • Maksua ei palauteta, jos joukkue peruuttaa osallistumisensa.
  • Maksu palautetaan vain, mikäli turnaus peruuntuu järjestäjästä johtuvista syistä.
  • Pelaajaluettelo tulee toimittaa viikkoa ennen tapahtumaa
  • HUOM! Tapahtuma ei vakuuta pelaajia. Jokainen osallistuva joukkue/pelaaja huolehtii itse omasta vakuutuksestaan

Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin.

ILMOITTAUTUMINEN TÄÄLTÄ!

LISÄTIETOJA