Perustamme joukkueet 2019-syntyneille

Perustamme joukkueet 2019-syntyneille

Nyt on aika toivottaa jälleen uusi ikäluokka tervetulleeksi seuraan! 2019-syntyneiden joukkuetoiminta alkaa Kartanonkosken urheilupuistossa maanantaina 15.4.2024.

Pidämme erityisen tärkeänä sitä, että Pakkalan Palloseurassa harrastuksen aloittamiseen on matala kynnys. Pienet pelaajat voivat tulla kokeilemaan pari kertaa ilman sitoutumista. Lisäksi uusille junioripelaajille on tarjolla edullinen aloituspaketti (100€), joka sisältää vakuutuksen, PPS-paidan omalla nimellä, harjoitteluolosuhteet sekä lapsilähtöisesti suunnitellun valmennuksen kotikentällä Kartanonkoskella.

– Meille Pakkalan Palloseurassa on aina ollut tärkeää, että ensimmäinen harrastus jättää lapselle positiivisen fiiliksen. Omatkin lapseni ovat aikoinaan tässä seurassa ottaneet ensimmäisen kosketuksen lajiin, kertoo aloittavien ikäluokkien toiminnasta vastaava junioripäällikkö Iiro Sivén. Hän on ollut seuran valmennuksessa mukana jo yli seitsemän vuotta ja monta ikäluokkaa luotsannut matkan varrella.

Pienimpien kanssa pelataan paljon jalkapalloa, mutta myös leikitään liikuntaleikkejä ja opettelemme monipuolisesti liikuntataitoja. Odotamme jälleen runsasta joukkoa mukaan, joten leikittäjiä on värvätty mukaan iso ryhmä! 2019-syntyneiden joukkueiden valmennuksessa on mukana seurasta useita tuttuja valmentajia. Poikien joukkueessa valmennuksessa on mukana Jenny Sträng, joka on tuttu tyttöjen joukkueista sekä toimii tyttöjen 2012 vastuuvalmentajana. Enna Laakso on tytöt 2018 vastuuvalmentaja ja jo jokusen vuoden valmentanut sekä työskentelee myös varhaiskasvatuksen parissa. Lisäksi mukana on junioripäällikkö Iiro Sivén, Aada Nieminen ja Tiia Ruikkala.

Toivotamme myös vanhemmat tervetulleeksi mukaan joukkueen taustajoukkoihin! Kiinnostuneet voivat olla yhteydessä junioripäällikköön.

Ilmoittaudu mukaan ennen ensimmäistä tapahtumaa! Linkit joukkueiden sivuille löydät alta.

Aloituspaketti 100€ sisältää

• Harjoittelun kaksi kertaa viikossa huhti-kesäkuussa
  • PPS-paidan nimipainatuksella
  • Vakuutuksen (pelipassi)