Etsimme uusia valmentajia

Etsimme uusia valmentajia

Pakkalan Palloseuran on kehittyvä ja kasvava seura Keski-Vantaalla. Pelaajamäärä on kasvanut noin 700 pelaajaan ja joukkeitakin on 23. Seurassa on vakaa toimintaympäristö niin joukkueille kuin valmentajillekin.

Seurassa on avoimena oto-valmennustehtäviä eri ikäluokkien joukkueissa. Toivomme hakijoilta aikaisempaa valmennuskokemusta jalkapallon parista sekä halua työskennellä lasten ja nuorten kanssa. Valmentaja- ja pelaajakokemus sekä aikaisemmat koulutukset ovat eduksi, mutta PPS myös kouluttaa ja tarjoaa uusille valmentajille hyvän paikan aloittaa ura valmennuksen parissa seuran henkilökunnan tuella.

Vapaamuotoiset hakemukset ja yhteydenotot lähetetään valmennuspäällikölle. Tehtävät täytetään heti sopivien valmentajien löydyttyä!

Mauricio Soto
valmennuspäällikkö