NIMIKILPAILU – Keksi PPS Maskotille nimi!

NIMIKILPAILU – Keksi PPS Maskotille nimi!

Elokuussa esittelimme PPS-päivillä seuralle uuden maskotin. Tämä hahmo on kissaeläin, joka on vikkelä, nokkela sekä pilke silmäkulmassa ja ottaa kaikki avosylin vastaan. Kaveri onkin jo kovasti heittänyt yläfemmoja ja halauksia!

Maskotti on nyt seuran kunniajäsen ja tarvitsee nimen. Haluaisimme kuulla teiltä ideoita, mikä tämän kaverin nimeksi sopisi. Kerro meille oma ehdotuksesi ja voita loistava palkinto!

Nimikilpailun voittaja palkitaan 100€ arvoisella Intersport-lahjakortilla. Lisäksi arvomme kaikkien ehdotuksen jättäneiden kesken kaksi 25€ arvoista lahjakorttia, joten kannattaa jättää useampikin ehdotus.

Kilpailuaika on su 20.11.2022 asti ja nimi julkaistaan seuran kauden päättäjäisissä lauantaina 26.11.2022.

Säännöt:
– Kilpailu on avoin kaikille (myös seuran ulkopuolisille).
– Kilpailuun voi osallistua tekemällä ehdotuksen lomakkeella.
– Voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti ja voittajan nimi julkaistaan seuran some-tileillä sekä kotisivuilla.
– Kilpailun jälkeen oikeudet valittuun nimeen ovat yksinoikeudella Pakkalan Palloseura ry:llä.

Osallistu tästä kilpailuun!