PPS päävalmentajat kaudella 2023

PPS päävalmentajat kaudella 2023

Pakkalan Palloseurassa aloitetaan uusi kausi erittäin tyytyväisenä valmennuksen suhteen. Seura on kasvanut, joten se on myös tuottanut tarpeen rekrytoida uusia valmentajia mukaan toimintaan. Tässä valmentajakokonaisuudessa on jatkuvuutta, kokemusta sekä uutta osaamista.

– Olen erittäin iloinen ja tyytyväinen, että meidän valmennusryhmämme koostuu niin kokeneista kuin nuorista ja nälkäisistä koutseista. Meillä on seurassa hyvä määrä osaamista sekä intohimoa. Olen myös erittäin ylpeä siitä, että olemme kouluttaneet vuoden aikana 21 valmentajaa, joista peräti seitsemän on käynyt UEFA C-tason valmentajakoulutuksen. Itse asiassa yksi C-tason koulutuksen käyneistä valmentajista on seuran puheenjohtaja Teemu Pärssinen. Tällä kertaa valmennuskokonaisuus saatiin rakennettua ilman suurempia rekrykampanjoita, mistä olen myös iloinen, toteaa valmennuspäällikkö Mauricio Soto.

– Päättyvällä kaudella on kasvettu voimakkaasti ja myös valmentajia tarvitaan koko ajan enemmän. Rekrytointi helpottui, kun moni vanha valmentaja jatkaa seurassa. Uusia on saatu mukaan jakamalla enemmän vastuuta seurassa jo valmennustoiminnassa aikaisemmin mukana olleille sekä pari uutta kokenutta valmentajaa värväämällä. Olemme saaneet mukaan uusia valmentajia pitkällä kokemuksella, jotka pystyvät kokemuksellaan auttamaan ja kehittämään nuoria valmentajia. Näin pystymme tarjoamaan nuorille valmentajille väylän kasvaa ja kehittyä tulevaisuudessa isompaan rooliin.

Myös minä olen erittäin tyytyväinen tähän valmennustiimiin, toteaa Teemu Pärssinen.

PPS päävalmentajat kausi 2022-2023

Poikajoukkueet