Old Stars miesten jalkapallojoukkue siirtyy Pakkalan Palloseuraan!

Old Stars miesten jalkapallojoukkue siirtyy Pakkalan Palloseuraan!

Old Starsin manageri Valtteri Lauri on iloinen siirrosta.

Tosi hyvillä fiiliksillä tullaan Pakkalan Palloseuraan. Kartanonkoskella on olosuhteet kunnossa ja PPS seurana mahdollistaa myös erilaisten kentän ulkopuolisten ideoiden toteuttamisen. Ollaan aiemmin esimerkiksi järjestetty turnauksia ja niitä mieluusti toteutettaisiin myös jatkossa.

Juteltiin Riston ja Maukan kanssa mahdollisuudesta siirtyä PPS:ään ja onneksi saatiin VJS:n sekä Palloliiton kanssa sovittua seurasiirto kuntoon. Tuli heti tunne siitä, että ollaan tervetulleita mukaan PPS:n toimintaan”, Valtteri kiittelee.

”Iso kiitos myös VJS:lle, että saatiin vihreää valoa siirtymiselle. Nämä ovat aina monisyisiä juttuja, mutta VJS ymmärsi hyvin meidän joukkueemme tarpeita. Meidän pelaajista moni on VJS:n kasvatteja, joten seuralla on varmasti yhä monelle paikka sydämessä. Jatkossa pelataan kuitenkin PPS:n värien puolesta! – Valtteri toteaa.

Minkälainen joukkue Old Stars on?

”Ollaan kaverijengi entisille aktiivipelaajille. Meidän jengistä löytyy pelikokemusta Veikkausliigasta Kutoseen, mutta Nelonen on vakiintunut meille hyväksi sarjatasoksi harrastaa. Ens vuonna lähtee meidän viides kausi putkeen Nelosessa.

Joukkueessa on parikymmentä peluria, eli mukaan mahtuu vielä. Uudet pelaajat ovatkin erittäin tervetulleita kokeilemaan, miltä meno treeneissä tuntuu.” – Valtteri kertoo.

PPS:n valmennuspäällikkö Mauricio ”Maukka” Soto on tyytyväinen, että Old Stars otti PPS:aan yhteyttä ja että seura pystyy tarjoamaan heille tarvittavia olosuhteita harjoitteluun ja pelaamiseen.

”Kuten Valtterikin kertoo, meillä on PPS:ssa ollut jo pidemmän aikaa hyvä pössis päällä, joka näkyy myös ulospäin. Vaikka pelaajamäärän kasvaminen seurassamme ei ole ainoa mittari, lähestymme jo 600 pelaajan rajaa käytyämme tämän vuoden keväällä reilu 350 pelaajan määrässä” – Maukka toteaa.

PPS Old Stars:

Tervetuloa Old Stars Pakkalan Palloseuraan!