PPS ja ravintola Wanda’s aloittavat yhteistyön

PPS ja ravintola Wanda’s aloittavat yhteistyön

Pakkalan Palloseura ja ravintola Wanda´s Kitchen & Lounge ovat aloittaneet uuden yhteistyön. Wanda’sin tavoitteena on ollut alusta asti tukea paikallisuutta sekä yhdistää voimansa urheilun ja kulttuurin edistämiseksi. Yrittäjät tukevat useita urheiluseuroja sekä paikallista kulttuuritoimintaa. PPS on siis luonteva uusi kumppani.

Wanda´s Kitchen & Lounge on Myyrmäessä sijaitseva suosittu koko perheen ruoka- ja seurusteluravintola. Ravintoloitsijat Tomi Puikkonen ja Toni Aalto haluavat kantaa kortensa kekoon seurojen arvostuksen nostamiseksi ja kokevat seuratyön tukemisen erittäin tärkeäksi omassa toiminnassaan.

Olemme alusta saakka olleet aktiivinen paikallinen toimija ja yrityksemme tärkein arvo on paikallisuus. On hienoa saada Pakkalan Palloseura kumppanuusperheeseemme mukaan. Haluamme luoda sosiaalista ja yhteisöllistä ruoka- ja paikalliskulttuuria Länsi-Vantaalle ja nyt tietenkin myös Keski-Vantaalle. Annamme oman panoksemme seurojemme esiin nostamiseksi ja tuomme esiin kumppaniseurojamme ravintolassa sekä katukuvassa, koska seurat näkyvät liian vähän suorituspaikkojen ulkopuolella”, Tomi Puikkonen kommentoi.

Wanda’s juhlii tällä viikolla 6-vuotis juhlaviikon merkeissä ja toivottaa uuden yhteistyöseuran jäsenet lämpimästi tervetulleeksi ruokailemaan Myyrmäkeen! ”Näyttämällä seuran jäsenkorttia, tarjoamme etuja PPS:n jäsenille”, Puikkonen muistuttaa.

Pakkalan Palloseurassa on lyhyessä ajassa tapahtunut paljon. Jäsenmäärä kasvaa ja pelaajia on entistä enemmän koko Vantaalta. Lisäksi haluamme kehittää seuran markkinointia ja tapahtumia, missä Wanda’sin kaltainen toimija on loistava kumppani. On hienoa, miten Wanda´s haastavienkin aikojen jälkeen tukee paikallisia seuroja ja toimijoita. Odotamme menestyksekästä yhteistyötä”, iloitsee PPS:n markkinoinnista ja tapahtumista vastaava hallituksen jäsen Sara Sainio-Laitinen.

Yhteistyöhön sisältyy markkinointipanostusten lisäksi etuja seurojen jäsenistölle, tapahtumia/ tiloja, viestinnällistä yhteistyötä, verkostoitumista sekä molemminpuolista näkyvyyttä. Pro Food Vantaa Oy omistaa Myyrmäessä Wanda’s Kitchen & Lounge ravintolan lisäksi juuri avatun Myyrmäen parhaalla paikalla sijaitsevan Pub Wasken.

wanderskitchen