TiPS ja PPS B-poikien YJ-toiminta alkaa

TiPS ja PPS B-poikien YJ-toiminta alkaa

Voimassa olevan A YJ – joukkueen lisäksi perustamme tulevalle kaudelle TiPS/PPS B (P17) YJ1 ja YJ2 -joukkueet. Yhteistyön tarkoituksena on tarjota lähialueella harrastusmahdollisuus lajin parissa niin motivoituneimmille ja kehittyneimmille kuin myös puhtaasti harrastusmielessä pelaaville pelaajille.

TiPS ja PPS ovat sopineet B-pojissa yhteisjoukkueen perustamisesta. Kaudella 2023 TiPS/PPS B- yhteisjoukkueen valmennuksesta vastaa ikäluokan vastuuvalmentajaksi nimetty Jyri Nieminen. Jyrillä on pitkä lajitausta niin pelaajana kuin valmentajana. Nieminen on valmentanut useamman vuoden mm. Miesten Kakkosessa sekä junioripuolella vanhempia ikäluokkia. Niemisellä on UEFA B- valmentajalisenssi. TiPS/PPS B-poikien peliryhmät pelaavat P17-sarjoja.

Joukkue muodostetaan marraskuun aikana ja avoimet harjoitukset alkavat viikolla 44.

Lue lisää yhteisjoukkueesta tästä edeltävästä uutisesta.

Avoimet harjoitukset

Maanantai 31.10. klo 19.30-21.00 Tikkurilan urheilupuisto tekonurmi

Tiistai 1.11. klo 17.30-19.00 Myyrmäki halli

Perjantai 4.11. klo 16.30-18.00 Tikkurilan urheilupuisto tekonurmi