PPS ja Ykkösveska kehittävät yhteistyötä

PPS ja Ykkösveska kehittävät yhteistyötä

Ykkösveskan ja Pakkalan Palloseura ovat tehneet yhteistyötä jo vuosia. Kumppanuus alkoi jo vuonna 2018, kun Ykkösveskan perustaja  Esa Hakala tuli mukaan seuran toimintaan 2007-syntyneiden poikien maalivahtivalmentajana. Pian Esan kokemusta ja valmennusosaamista hyödynnettiin myös muissa ikäluokissa ja tällä hetkellä Ykkösveska onkin valmentanut PPS:ssa lähes jokaista ikäluokkaa.

Valmennuksen ohessa Esa on ollut tiiviisti mukana vaikuttamassa seuran toimintaan kaikki nämä vuodet, sillä hän näkee seurassa potentiaalia ja oli myös hallitustehtävissä aikaisempina kausina mukana.

– Yhteistyö PPS:n kanssa on ollut meille erittäin tärkeä. PPS oli yksi ensimmäisistä seuroista, joiden kanssa aloitimme yhteistyön useissa ikäluokissa. Tämä on kuin kotiseurani, sillä olen ollut toiminnassa mukana niin pitkään ja tiiviisti! On ollut upeaa seurata seuran kehityskaarta ja kasvua. Nyt yhtenäisyys ja tekemisen meininki näkyvät ja kuuluvat selvästi. On myös paljon kivoja  tapahtumia, joissa olemme mukana aina mahdollisuuksien mukaan ja toivonkin, että seuran jäsenet tulevat juttelemaan, Esa summaa viime vuoden kokemuksia.

Nyt uudistettu kumppanuus kattaa valmennuksen, mutta myös Esan omistaman verkkokaupan, joka on luonnollisesti maalivahdin varusteisiin erikoistunut, mutta myös urheilijan ja aktiiviliikkujan yleiskauppa.

– Idea Ykkösveskan verkkokaupan perustamiseen on tullut alunperin pelaajilta. Valmennettavat kyselivät meiltä, mistä käyttämiämme varusteita saa, ja vähitellen kypsyi ajatus maahantuonnista sekä oman verkkokaupan perustamisesta. Nopeasti valikoimaan otettiin mukaan myös lisäravinteita, onhan ravitsemus todella tärkeä osa harjoittelua ja pelaajan kehitystä. Puhdas+ tuotteet ovat nimensä mukaan puhtaita, kotimaisia tuotteita. Käytämme niitä itsekin, joten tuotteita on helppo suositella myös muille, kertoo Esa verkkokaupan perustamisesta.

Loppuun Esa vinkkaa, että näillä helteillä on tärkeä huolehtia nesteytyksestä, etenkin urheillessa. Ykkösveskan verkkokaupassa nyt Puhdas+ urheilujuomat tarjouksessa.

PPS-jäsenet saavat alennuksen Ykkösveskan verkkokaupasta omalla koodilla. Koodin voit katsoa myClubin tiedotteista.