REKRY: Etsimme valmentajia kaudelle 2025

REKRY: Etsimme valmentajia kaudelle 2025

Organisaatiomme kasvaa ja kehittyy. Kausi 2024 on vielä käynnissä, mutta käännämme jo nyt katseen tulevaan ja etsimme uusia valmentajia useisiin ikävaiheisiin kaudelle 2025.

Pakkalan Palloseura liikuttaa noin 700 pelaajaa sekä toiminnan kivijalkana on yli 150 toimihenkilöä. Tavoitteenamme on olla entistä merkittävämpi jalkapalloon erikoistunut kasvattajaseura Keski-Vantaalla. Arvot, kuten yhteisöllisyys, oppiminen ja laatu ohjaavat toimintaamme.

Seuran tavoitteena on tarjota laadukas harrastusympäristö ja innostava valmennus pelaajille. Nyt etsimme ensi kaudelle valmentajia erilaisiin tehtäviin mahdollistamaan tämän. Jos olet aloittamassa tai jo kokeneempi valmennusurallasi, niin meillä on tarjolla kaikenlaisille valmentajille avoimia tehtäviä.

Voit aloittaa valmennusurasi PPS:ssa ja kehittyä seurassa, jossa valmentajilla on päälliköt tukena sekä mahdollisuus kouluttautua ja edetä oman motivaation mukaan.

Kokeneemmalle valmentajalle tarjoamme hyvin johdetun toimintaympäristön, jossa valmentaja voi keskittyä olennaiseen sekä oppimiseen ja pelaajalähtöiseen valmentamiseen panostavan kulttuurin.

Tarjolla on

– Vastuuvalmentaja tehtäviä 11v11, 8v8 ja 5v5 ikävaiheissa, niin tyttö- kuin poikajoukkueissa
– Avustava valmentaja 5v5 ja 8v8 ikävaiheissa
– Toimenkuvaa voidaan räätälöidä hakijan muun osaamisen ja kokemuksen mukaan

Toivomme hakijalta

– Pedagogista osaamista lasten ja nuorten kanssa
– Hyviä organisointi- ja yhteistyötaitoja
– Sitoutumista kasvattajaseuran arvoihin ja toimintatapaan
– Pelaajia innostava asenne ja halua kehittyä valmentajana
– Olet suunnitelmallinen ja oma-aloitteinen

Mitä tarjoamme

– Mahdollisuuden kehittyä ja kouluttautua valmentajana
– Kannustavan ja ammattimaisen työyhteisön
– Monimuotoisen valmennustiimin, joka valmentaa pelaajalähtöisesti ja innostavasti
– Seuran valmennus- ja junioripäällikköiden tuen

Tehtävät alkavat syksyllä lokakuussa 2024 tai sopimuksen mukaan. Joissakin tehtävissä mahdollisuus on aloittaa myös jo nyt kesällä.

Lisätietoja antaa valmennuspäällikkö Jyri Nieminen. Yhteydenotot sähköpostilla jyri.nieminen@pakkalanpalloseura.fi tai puhelimitse ma-to klo 14-16 p. 044 522 1879.

Tehtävään valittavan on esitettävä nähtäväksi rikosrekisterilain 6.2 §:n tarkoittama rikosrekisteriote (laki lasten kanssa työskentelevien rikostaustan selvittämisestä 504/2002). Liitä hakemukseesi vapaamuotoinen saatekirje ja ansioluettelo sekä suosittelijat. Hakuaika päättyy  31.7.2024.