Perustamme naisille harrastejoukkueen

Perustamme naisille harrastejoukkueen

Naisten kuntofutis oli todella suosittu ja kentän laidalla onkin tullut keskustelua naisten ryhmästä, jonka kanssa myös ehkä pelattaisiin pelejä tai turnauksia. Vastaamme myös tähän toiveeseen ja aloitamme uuden naisten harrastejoukkueen toiminnan marraskuussa!

Tässä joukkueessa harjoitellaan rennosti ja pidetään hauskaa jalkapallon parissa. Tämä on juuri sopiva joukkue niin aikaisemmin pelanneille kuin lajin parissa aloittavillekin, kunhan asenne on rennon rempseä. Joukkueen perustamisen takana on seuran puuhanainen Maria Olin-Bolin:

– Tämän joukkueen perustaminen on kytenyt jo kesästä asti. Ehkä hieman “itsekkäästi” halusin perustaa joukkueen, jossa pystyn itse pelaamaan, koska taukoa on ollut kymmenisen vuotta… Ja myös sellaisen, jossa meininki on tarpeeksi rento! Myös vanhoilta pelikavereilta ja PPS pelaajien äideiltä on tullut kyselyjä, eikö tällaisen porukan voisi laittaa kasaan. Ja tässä sitä nyt ollaan! Ekat treenit on ensi viikolla. Eli jos tauko omista pelivuosista alkaa olla laskettavissa kahden käden sormilla, on tämä sinulle juuri hyvä porukka!

Mitä jos joku pohtii, kumpi on parempi itselle Kuntofutis tai harrastejoukkue?

– Kumpikin on yhtä hyvä, jos haluaa harrastaa futista. Kuntofutis on matalankynnyksen toimintaa ja kerran viikossa treenailua. Ei tässäkään kynnys korkea ole, mutta tämä on selkeämmin joukkuetoimintaa, jossa on viikottaisten harjoitusten lisäksi muutakin oheistoimintaa, kuten esimerkiksi pelejä sekä turnauksia ja tarkoitus on muutenkin liikkua monipuolisesti kimpassa joukkueen tulevien pelaajien toiveiden mukaan. Rantafutista, suofutista tai mitä nyt keksitään! Joukkueen kuukausimaksu on 25€, jolla katetaan mm. kenttävuorot.

Joukkueen motto: Tärkeintä ei ole voittaminen, vaan ne saunaillat!

Harjoitukset on to 3.11. alkaen klo 20-21 Tikkurilan urheilupuistossa isolla tekonurmella.

Lue lisää toiminnasta ja ilmoittaudu mukaan!

Kuntofutiksen lisätiedot