REKRY: Toiminnanjohtaja

REKRY: Toiminnanjohtaja

Haemme innokasta ja innovatiivista toiminnanjohtajaa Pakkalan Palloseuraan
Pakkalan Palloseura on kasvanut huomattavasti viime vuosina ja nyt kehitämme organisaatiota vastaamaan seuran tarpeita sekä luomme vahvaa pohjaa tulevaisuudelle. Liikutamme seurassa noin 700 pelaajaa ja toiminnan kivijalkana on yli 150 toimihenkilöä, joita tukee tällä hetkellä neljä työntekijää. Seuran uuden strategian tavoitteena on olla entistä merkittävämpi jalkapalloon erikoistunut kasvattajaseura Keski-Vantaalla. Yhteisöllisyys, oppiminen ja laatu ovat toimintaamme ohjaavat arvot.

– Tämä kausi on seurassamme isojen kehitysaskeleiden aikaa. Juuri päättyi edellisen rekrytoinnin hakuaika, kun etsimme uutta seuravalmentajaa. Siinä ajatus oli hakea uusi ammattilainen nuorimpien ikäluokkien toimintaan mukaan luomaan vahvaa peruskiveä urheilulliselle puolelle. Nyt katsomme organsaatiota toisesta suunnasta: Henkilöstö kasvaa, toiminnot lisääntyvät ja kehitämme voimakkaasti myös joukkueiden ulkopuolisia toimintoja, joten on aika pohtia myös hallinnon kehittämistä. Haluamme olla valmiita mittaamaan seuran potentiaalia entisestään isommin ja tämän vuoksi etsimmekin strategisesti ajattelevaa toiminnanjohtajaa, joka näkee muutoksessa mahdollisuuden, kertoo puheenjohtaja Marko Jakonen ajatuksiaan rekrytoinnista.

PPS:n toiminnanjohtajan positio on uusi, joten tämä antaa mahdollisuuden vaikuttaa monipuolisen tehtävän sisältöön. Erityisesti tekijältä toivotaan kehitysorientoitunutta ajattelua. Katse pysyy horisontissa ja pidemmän aikajänteen tavoitteissa, arjen asioiden hoituessa sujuvasti rutiinilla.

– Kun nyt eletään jo kesän kynnyksellä kuluvan kauden jälkipuoliskoa, hallituksen kanssa olemme todenneet, että on aika ottaa tämä steppi eteenpäin ensi kautta silmällä pitäen. Olemme valmiita kauden 2025 alkaessa!

Hae nyt Pakkalan Palloseuraan toiminnanjohtajaksi!

Rekrytointi on avoinna 22.5.2024 asti ja koko ilmoituksen löydät TÄÄLTÄ.

Jos kiinnostuit, toimi nopeasti. Aloitamme haastattelut jo hakuaikana ja täytämme paikan sopivan henkilön löydyttyä.