Seurakoordinaattori Risto Tikka lopettaa tehtävässään

Seurakoordinaattori Risto Tikka lopettaa tehtävässään

TIEDOTE – Seurakoordinaattori vaihtuu

Seurakoordinaattori Risto Tikka on päättänyt lopettaa tehtävässään Pakkalan Palloseuran palveluksessa. Hän tuli seuraan vuonna 2017 valmentajana ja on sittemmin toiminut vuosia seurakoordinaattorina.

– Haluan kiittää toimihenkilöitä ja vanhempia hyvästä yhteistyöstä. Vuosien varrella on ollut ilo työskennellä kanssanne. Olen saanut olla mukana seuran kasvaessa ja muuttuessa, mitä on ollut myös mielenkiintoista seurata. Kaikille pelaajille toivotan tsemppiä peleihin, sanoo Risto Tikka.

Seura ja hallitus haluavat kiittää Ristoa seuran hyväksi tekemästään työstä ja toivottavat hyvää jatkoa uusiin haasteisiin!

Hänen viimeinen työpäivänsä oli 25.8.2024 ja seurakoordinaattorin tehtävät on jaettu toistaiseksi muun henkilökunnan kesken. Uuden seurakoordinaattorin rekrytointi aloitetaan välittömästi.

Allekirjoittanut vastaa mahdollisiin kysymyksiin.

Maria Olin-Bolin
Toiminnanjohtaja