Pojat B - TiPS/PPS YJ (P17)

Meidän joukkue Pojat B - TiPS/PPS YJ (P17)

Poikien 2007 joukkue on perustettu 2013. P07sta on kasvanut reilun neljänkymmenen pojan monitasoinen joukkue, jossa tarjoamme lapsille mukavaa, omantasoista harjoitus- ja kilpatoimintaa, aktiivisten vanhempien ja osaavan valmennuksen tukemana.

Mikäli perheessänne on innokkaita 2007 syntyneitä lapsia, toivotamme teidät lämpimästi tervetulleeksi mukaan Pakkalan Palloseuraan jalkapalloharrastuksen pariin.

Boys team for those born in 2007 was founded in 2013. Nowadays P07 has grown to multilevel team of almost forty boys. We are providing the kids a hobby on their own level, including practice and competition activities. If in your family you have boys who have been born in 2007 and are interested in football, we warmly welcome you to join Pakkalan Palloseura and team P07.

Tiedoksi

Maalivahtivalmentaja:
Esa Hakala

TUE JOUKKUETTA

PLUSSA PISTEET:  Rekisteröimällä Plussa-korttisi joukkueemme  SP0321  tuet samalla seuran toimintaa, kun käyt ostoksilla Vantaan Jumbon Citymarketissa. Kertyneistä ruokaostoksistasi Citymarketin kauppiaat sponsoroivat joukkuetta 2% ostoksista ja tämä ei vaikuta sinun Plussa-pisteidesi kertymään.

Ryhmätta tukemalla mahdollistat harrastuksen kustannusten pysymisen kohtuullisina. Kiitos tuestasi!

KUVAGALLERIA

Meidän Kumppanimme