Pojat A (U20)

Meidän joukkue Pojat A (U20)

Joukkue perustetaan kaudelle 2025!

Toiminnan tarkoitus on tarjota seuran 2007-syntyneille paikka jatkaa seurassa, mutta mukaan toivotaan myös muita joukkueen toiminnasta kiinnostuneita pelaajia. Pelaajille mahdollisuus pelata tavoitteellisesti myös B-ikävaiheen jälkeen. Seuran pidemmän aikavälin tavoite on luoda katkeamaton putki B-junioritoiminnasta aikuisten joukkueeseen koemme.

Keväällä 2025 joukkueen on tarkoitus pelata A-poikien 2.divisioonassa. Marras- ja joulukuun joukkue harjoittelee kaksi kertaa viikossa ja tammikuusta alkaen kolme kertaa viikossa. U20 joukkueen pelaajilla on mahdollisuus pelata myöskin PPS:n kahdessa miesten joukkueessa sarjaa, jos edellytykset siihen riittää.

Tiedoksi

ILMOITTAUTUMINEN EDELLYTTÄÄ REKISTERÖITYMISTÄ JA KIRJAUTUMISTA MYCLUBIIN

Joukkueen Kalenteri

Harjoitusvuorot

MA

Yhteys

Valmennuspäällikkö
Jyri Nieminen
jyri.nieminen@pakkalanpalloseura.fi

Toimihenkilöt

Valmentajat

Teemu Aaltio
Kenneth ”Kentsu” Kontinen

TUE JOUKKUETTA

PLUSSA PISTEET: Rekisteröimällä Plussa-korttisi joukkueemme tunnuksella XXXX tuet samalla seuran toimintaa, kun käyt ostoksilla Vantaan Jumbon Citymarketissa. Kertyneistä ruokaostoksistasi Citymarketin kauppiaat sponsoroivat joukkuetta 2% ostoksista ja tämä ei vaikuta sinun Plussa-pisteidesi kertymään.

KUVAGALLERIA

Meidän Kumppanimme