Pakkalan Palloseura perustaa A/U20-joukkueen 2005-2007-syntyneille pelaajille

Pakkalan Palloseura perustaa A/U20-joukkueen 2005-2007-syntyneille pelaajille

Toiminnan tarkoitus on tarjota seuran 2007-syntyneille paikka jatkaa seurassa, mutta mukaan toivotaan myös muita joukkueen toiminnasta kiinnostuneita pelaajia. Pelaajille mahdollisuus pelata tavoitteellisesti myös B-ikävaiheen jälkeen. Seuran pidemmän aikavälin tavoite on luoda katkeamaton putki B-junioritoiminnasta aikuisten joukkueeseen.

Keväällä 2025 joukkueen on tarkoitus pelata A-poikien 2.divisioonassa. Marras- ja joulukuun joukkue harjoittelee kaksi kertaa viikossa ja tammikuusta alkaen kolme kertaa viikossa. U20 joukkueen pelaajilla on mahdollisuus pelata myöskin PPS:n kahdessa miesten joukkueessa sarjaa, jos edellytykset siihen riittää.

Joukkueen valmennuksesta vastaa Teemu Aaltio (UEFA-C) ja Kenneth ”Kentsu” Kontinen. Aaltio on valmentanut PPS:ssä jo kaudesta 2015 alkaen ja toiminut aikaisemmin 2007 ja 2008 poikien ikäluokkajoukkueissa valmentajana. Viime kaudella Aaltio valmensi TiPS/PPS B-YJ joukkuetta (nousu Ykköseen) ja on tämän kauden valmentanut PPS:n pojat 2010 ikäluokassa.

Kentsu toimi valmentajan roolissa viime kaudella myös B-YJ:ssä ja pojat 2013 joukkueessa. Tämän kauden Kentsu on valmentanut PPS/TiPS Pojat 2012YJ joukkueessa yhdessä valmennuspäällikkö Jyri Niemisen kanssa.

Valmennuspäällikkö Jyri Nieminen antaa lisätietoja sekä ottaa ilmoittautumiset vastaan.

Valmennuspäällikkö
Jyri Nieminen