Miehet Diablos Rojos

Meidän joukkue Miehet Diablos Rojos

Miesten jalkapallojoukkue PPS Diablos Rojos aloitti toimintansa Pakkalan Palloseurassa vuoden 2018 alusta.

SPL Eteläisen alueen 6. divarissa pelaava reilu 20 miehen joukkueen tausta on kuitenkin pitkä. Vantaalla toimiva Diablos Rojos ry perustettiin vuonna 1998 ja vuoden 2018 alusta joukkue siirtyi PPS:n toimintaan mukaan. Joukkueen treenit ovat lähinnä pelaamista, varsinaisia drillejä ei juuri vedetä. Loistavan yhteishengen vuoksi joukkuetoimintaa on helppo lähestyä.

Tiedoksi

Valmentajat

Wayne Bromiley

TUE JOUKKUETTA

PLUSSA PISTEET: Rekisteröimällä Plussa-korttisi joukkueemme tunnuksella SP0777 tuet samalla seuran toimintaa, kun käyt ostoksilla Vantaan Jumbon Citymarketissa. Kertyneistä ruokaostoksistasi Citymarketin kauppiaat sponsoroivat joukkuetta 2% ostoksista ja tämä ei vaikuta sinun Plussa-pisteidesi kertymään.

KUVAGALLERIA

Kuvagalleriaan keräämme otoksia kauden aikana harjoituksista, peleistä ja turnauksista. Toivomme, että iloinen ja energinen toimintamme välittyy myös kuvista!

KUVAGALLERIA

Meidän Kumppanimme

Olemme kiitollisia saamestamme tuesta, sillä tämä mahdollistaa joukkueellemme joustavuutta ja mahdollisuuksia harrastamiseen. Joukkueen toimintaa tukemassa:

Meidän Kumppanimme

Lokki Henkilöstöpalvelut Oy